Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 713 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pion ekrot | 2009-08-30 12:26 | |
![]() | Jag <3 tjuren Ferdinand = sant | |
| ___Tania___ | 2009-08-30 14:05 | |
![]() | Nobelpris eller en bok som säljer massor! | |
| Filurflizan | 2009-08-30 17:16 | |
![]() | Oj många nätter har man legat sömnlös och drömt sig bort om hur det skulle kunna vara om jag inte bara var jag hehe , när jag var liten drömde jag ofta om att vara frisk ( fysiskt funkrionshinder) och att på så vis få vara som "alla andra" . Nu när jag är äldre drömmer jag ofta om att få vara lycklig , att få känna trygghet i vardagen med ekonomi. Sen drömmer jag ibland om att utbilda mig till socionom och verkligen få göra nån jävla skillnad nån stans , för andra . När jag blir äldre skulle jag vilja öppna ett cafe :D | |
| 1stclassriot | 2009-08-30 17:50 | |
![]() | min dröm just nu är att vårt lån ska bli beviljat av almi företagspartner och swedbank så att vi kan starta upp vår butik. sen är ju den största drömmen att folk ska gilla de kläder vi säljer och att de väljer oss före H&M, Gina tricot etc. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-08-30 17:55 | |
![]() | Jag fick upp till 75,000 kr beviljat i lån från ALMI, pengar som jag har investerat i olika projekt rörande min egen uppfinning. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-08-30 19:04 | |
![]() | jag drömmer om kärleken. till mitt jobb, mig själv och alla andra. och gärna en flicka som gillar mig också. drömmer lite om barn också. | |