Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 571 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| La bruja | 2010-02-01 21:59 | |
![]() | Jag skulle se mina medarbetare som människor. | |
| HelloKitty | 2010-02-01 21:59 | |
![]() | Jag hade förbättrat kommunikationsleden mellan bemanning, chefer och samordnare. Som det är nu så är det ofta för många eller ingen personal hos våra vårdtagare ( personliga assistans i kommunal regi). De pengarna som verksamheten då tjänar skulle jag lägga på utbildning samt uppmuntran till mina assistenter. På det sättet höja statusen och få välmående och glad personal som känner att de gör ett fantastiskt jobb. | |
| rebellion | 2010-02-01 22:06 | |
![]() | Jag skulle sparka alla (8 pers) och anställa nya personer med en förmåga att samarbeta. Sedan skulle jag hitta ett annat jobb. | |
| horsa | 2010-02-01 22:39 | |
![]() | Jag skulle anlägga en tennisbana utanför dörren. | |
| Megaherz | 2010-02-02 11:00 | |
![]() | Ganska rolig fråga eftersom jag är au-pair. Jag hade försökt göra det med jämställt i hemmet, alla skulle hjälpa till med hushållssysslor. Barnet skulle inte få äta godis non-stop och skulle bli mer konsekvent straffad (Hon är helt sjukt bortskämd och beter sig som ett svin utan att föräldrarna gör något) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-02-02 11:08 | |
![]() | Megaherz, det är ju bästa läge. När föräldrarna inte är där så kan du bossa runt lite. :) | |
| Megaherz | 2010-02-02 11:27 | |
![]() | Ungen sköter sig när hon är med mig, hon vet att jag inte tolererar när hon flippar ur och håller på. Föräldrarna däremot.. de vill inte straffa sin lilla bebis (ensambarn, 9 år, föräldrar i 45-50årsåldern). Hon får allt hon vill ha, och bara det bästa... Hon har ENBART märkeskläder xD | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-02-02 11:38 | |
![]() | tssss . . . åk med henne till Kafountine . . . så får hon se på andra bullar . . . men bra att du kan bli din egen chef då och då :) | |