Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 709 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jesper M | 2010-02-04 00:52 | |
![]() | deras tanke är nog god i grunden, jag tror att de är trötta på de stora partiernas gråzon och vill kämpa för ett hederligare sverige. tyvärr så är hoppet om ett hederligt land död utanför dagdrömmarnas härliga värld. | |
| Jesper M | 2010-02-04 01:02 | |
![]() | det är alltid gött när en grupp som tänker utanför boxen får uppmärksamhet då det leder till att debatten får nya infallsvinklar. och det är sällan fel, tycker jag. även om gruppen inte bedriver en syn på det hela som är realistisk att praktisera. | |
| LisaLong | 2010-02-04 04:03 | |
![]() | Baphomet_ du säger tvångskastrering i tid och otid??? när är tid och när är otid??? För det första finns det många människor som gör hemska saker och är inte på nåt sätt sjuka. En människa som går på ett barn och förstör hennes eller hans hela liv fysiskt och psykiskt känner jag ingenting för. Och tror du verkligen att en pedofil skulle "frivilligt" kastreras??? Kvinnliga våldtäkts kvinnor är nog lite svårt att hitta...för att en sån våldshandling ska kunna genomföras måste vissa delar av kroppen funka...vill inte skriva detaljerat då det finns yngre betapetare här. | |
| BenDavis | 2010-02-04 06:47 | |
![]() | Pedofiler har kastrerats frivilligt i många andra länder. Många pedofiler vill egentligen inte vara pedofiler men begären blir för starka att kontrollera så de har frivilligt kastrerats för att de inte kan lita på sig själva. Alla som kastreras blir inte av med drifterna och fortsätter med sina pedofilaktiviteter med. te.x. tillhyggen istället för sina egna kroppsdelar. Förlåt, men det är idioti att tro att kastrering är någon mirakelkur mot pedofili. Överlag så funkar inte hårdare straff i avskräckningssyfte, kolla bara på USA. Dessutom kostar längre straff skattebetalare extremt mycket pengar. När kommer ett parti som på riktigt vill satsa på kriminalvården, skolorna, maten och sjukvården så man kommer åt de flesta stora problemen från roten istället för att bota symptomen? | |
| BenDavis | 2010-02-04 06:49 | |
![]() | Förövrigt har Tjeckien precis avkriminaliserat samtliga droger för eget bruk. Det kommer bli intressant att följa utvecklingen. Jag tror att beslutet kommer ha en positiv inverkan. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-02-04 10:00 | |
![]() | lisalong, läs på lite, det finns visst kvinnor som våldtar och som är pedofiler. inte lika vanligt bara. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-02-04 10:03 | |
![]() | använd din fantasi så kan du nog se hur man kan våldta en man även om man är kvinna.. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-02-04 10:06 | |
![]() | jag har läst om flera pedofiler som frivilligt gått med på kemisk kastrering, så visst finns det såna. | |
| ANDERStG | 2010-02-04 10:07 | |
![]() | Punkter 3 och 5 ser man ju titt som tätt här på forumet, LisaLong har t o m tagit parti här i tråden. | |
| ANDERStG | 2010-02-04 10:08 | |
![]() | 2 och 4 | |
| LisaLong | 2010-02-04 10:35 | |
![]() | ANDERStg nej jag har inte tagit parti. Om du läser det första jag skrev sa skrev jag "helt sjukt" Baphomet_ jag behöver inte läsa på, visst finns det kvinnliga pedofiler, jag har inte sagt något annat:) Men det där med kvinnor som våldtar hmmmm....jag vill inte skriva ut det här...men du kan kanske tänka på hur mannen och kvinnan är skapta | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-02-04 10:36 | |
![]() | då föreslår jag att du googlar runt lite innan du skriver nästa inlägg.. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-02-04 10:45 | |
![]() | en våldtäkt behöver inte betyda vaginal penetrering, lisalong. | |
| ANDERStG | 2010-02-05 10:59 | |
![]() | Lisa: Du har ju tagit parti för åsikt #2. Jag sa inte att du blivit anhängare av Frihetspartiet. | |