Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Liftactiv | 2010-02-05 22:13 | |
![]() | Summer Wine - sure, jättesann =P Det lustiga med den skrönan är att den är jättegammal, långt innan det blev mode att plastmamma och plastpappa sig genom livet.... | |
| ViktorWig | 2010-02-05 22:17 | |
![]() | Summer "Flesta skilsmässor beror på att män har varit otrogna. Så de har haft den nya partnern på gång redan före separationen." Män är väl otrogna med kvinnor? Menar du att kvinnorna som männen är otrogna med enbart är singlar??? Tror inte det, kvinnor kan också vara svin! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-05 22:22 | |
![]() | för länge? du läste inte mitt ts inlägg. att bilda familj efter tre veckor har inget med att "tycka det var jobbigt att ha ett liv med min flickvän och ett med mitt barn för länge" | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-02-05 22:24 | |
![]() | nä det har det inte. det var inte så jag menade heller. | |
| Summer Wine - Ej medlem längre | 2010-02-05 22:33 | |
![]() | Men, Viktor, vem har sagt att män är svin och att det vore på något sätt svinaktigt att vara otrogen. Det handlar ju om primitiva behov hos oss däggdjur. Det är bara våra religioner som har lyckats pränta i våra huvuden, att man skall leva hela sitt liv med en partner. Man skall se till att må bra och inse att gå ifrån ett förhållande om man inte trivs med det och om inte båda ser till den andres bästa och arbetar för att göra livet trivsamt eller om det trots alla försöken inte går. Tänk, så många fruktansvärda dåd hade man undvikit, om paren hade åtgärdat sina dåliga relationer - sökt hjälp eller insett att bryta ut istället för att gräla, bråka och försyra livet för varandra. Vi gör ju misstag inom flesta livets områden, väljer fel jobb, råkar ut i trafikolyckor mm och livet måste gå vidare. Varför skulle vi då inte få förlåtelse och överseende för vår del om vi råkar välja fel partner eller råka köra över gränsen och vara otrogna. Man skall våga leva och förstå att man kan göra misstag och fel, rätta till misstagen och gå vidare. | |
| ViktorWig | 2010-02-05 22:39 | |
![]() | Summer Måste ändå återgå till ditt citat nedan! "Flesta skilsmässor beror på att män har varit otrogna. Så de har haft den nya partnern på gång redan före separationen." Vad har du för belägg för det? Har du någon statistik att hänvisa till eller är det bara genom egna erfarenheter? | |
| Satyra | 2010-02-05 22:40 | |
![]() | Jo, så är det runt mig också, bland dem jag känner/känner till. Männen skaffar sig omgående en ny efter en separation. Min egen mansfigur är rätt unik på det viset - när jag träffad honom förrförra sommaren hade han varit singel i drygt tre års tid. Bara det i sig gjorde/gör honom ju än mer attraktiv! ;-) Fast om jag ska vara ärlig så har inte jag varit singel många månader i mitt liv heller. "Harkel" ... Men de flesta andra kvinnor jag känner brukar ta lite tid på sig att smälta det förra innan de hoppar in i nästa. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-05 22:49 | |
![]() | svin hit eller dit. jag är mer intresserad av att det tycks som att män gärna börjar om där dom är, genom att snabbt skaffa sig ett seriöst förhållande. medans kvinnor är mer intresserade av att bygga upp ett liv (iofs med förhållanden kanske också) och är EXTREMT mkt mer restrektiva med att klassa ev relationer som ngt som ska introduseras och ingå i vardag/barns liv. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-05 22:54 | |
![]() | satyra- jag tycker faktiskt också att det är attraktivt med män som varit singlar ett tag, mkt attraktivt tom, tyder på autecitetet:) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-05 22:58 | |
![]() | nej, autencitet. men tack för att du rättar. | |
| Satyra | 2010-02-05 23:00 | |
![]() | konelm - talar ni till mig? ;-) I så fall - Ja, jo, jag har nog lite manligt beteende på en del vis - är nog mer rak, kaxig och tar för mig bra mycket mer av det mesta än den generella kvinnan. Och ja, även det andra tror jag stämmer - har nog alltid haft ett stort mansbegär. Speciellt vissa delar av mannen, hahaha. | |
| Satyra | 2010-02-05 23:01 | |
![]() | ramsay - Ja, och dessutom känner man sig ju väldigt speciell när de väljer att bryta sitt singelliv för ens skull. :-) ;-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:07 | |
![]() | satyra- javisst. det är alltid mer smickrande att få något från någon som vill med DIG och inte för bara sakens skull:) | |
| pion ekrot | 2010-02-06 09:20 | |
![]() | Är detta för att kvinnorna även blir som mammor åt sina män? Hon behöver pusta ut och bygga upp sin energi efter ett förhållande, och han behöver hitta en ny kraftresurs så fort som möjligt. (Japp, jag är singel) ;) | |
| Bitte - Administratör | 2010-02-06 09:23 | |
![]() | Tror inte alls att detta är någon sanning ,, det finns lika många varianter som det finns separerade par i min närhet , Bitte | |
| Nikonisten | 2010-02-06 09:44 | |
![]() | Håller med Bitte här, man får nog se det mer på ett individuellt plan. Precis som det finns män som söker någon som tar hand om det mesta så finns det även kvinnor som gör det. | |
| Jag Ordblind | 2010-02-06 09:52 | |
![]() | En kvinna söker efter någon som kan ge henne o hennes nuvarande eller framtida barn trygghet o identitet genom pengar o social position. En man är nöjd med sex o mat. Tacka 17 för att mannen hittar en partner fortare... | |
| eeistan | 2010-02-06 09:53 | |
![]() | "Up in the air" se den först. | |
| miss_ztar - Ej medlem längre | 2010-02-06 10:05 | |
![]() | "En kvinna söker efter någon som kan ge henne o hennes nuvarande eller framtida barn trygghet o identitet genom pengar o social position." HAHAHA.. Det finns nog män som söker på samma sätt i så fall, likväl som det finns kvinnor som letar bra sex och mat, fast att hitta en man som både är sexatlet och kock är nog inte det lättaste!! :D | |
| pion ekrot | 2010-02-06 10:08 | |
![]() | Tråden handlar om generellt lösgrundade spekulationer. Det är väl självklart och underförstått (?) att det inte går att dra några reella slutsatser. | |