Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:49 | |
![]() | Det hela är enkelt, en Fjälläven expidition på en kvinna runt trettio signalerar livslånga lån i Brommtrakten. Kanadagäss är ett otyg som bajsar ner våra bryggor. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:50 | |
![]() | Säger ingenting om att det är sorgligt att man vill va "inne" o härmar de som har pengar. Men Afros ilska över att de ens försöker "ta över" en stil som endast ska tillhöra de med pengar kan man ju inte mer än skratta åt. Jag har stålar, du har det inte - så försök inte komma här o komma - typ. | |
| caughtbock | 2010-02-05 23:51 | |
![]() | 300 spänn för en jacka låter som en skön deal. Jag snodde brorsans gamla. Vem bryr sig om att den är minst två storlekar för stor? | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:52 | |
![]() | Förmodligen din brorsa. | |
| RymdGrisen - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:52 | |
![]() | Vad är det TS retar sig på egentligen? Vad spelar det för roll att även människor utanför innerstan vill bära svindyra dunjackor? Jag tycker dessa jackor är skitfula vem som än bär dem, men har svårt att förstå varför det skulle vara så upprörande att en person i Rinkeby bär en sådan jacka. Och att anta att någon snott en jacka bara för att denne heter Ibrahim och har 11 syskon är inget annat än en trisst rasistisk fördom. Du kan mycket väl spara ihop till en sådan jacka, och som du själv berättade så ser man ofta att dessa personer bär sunkiga billiga kläder till denna jacka. Men vad rör det dig? :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:53 | |
![]() | Jag har stålar,men dom lägger jag på Haiti. Jag har så många olika jackor och kapppor så jag blir trött, | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:53 | |
![]() | Men herregud tanten M! Jag tycker bara det är så extremt sorgligt (och grymt smaklöst, urk) att köra någon slags billig-kopia-wannalook-ri kunge-rip-off. Var den DU är istället, skit i att sno/spara i evigheter till en jacka som du ska använda som en sköld och kör din egen stil istället: asmycket snyggare, billigare och framförallt "äkta" (som alla tjatar så för****** om annars..) | |
| Ässät | 2010-02-05 23:53 | |
![]() | Låt dom få ha dyra jackor om dom nu fått tag på nån billigt. Jag känner nämligen en tjej som åker just till utlandet för att köpa Fjällrävenjackor billigt. Dom vill väl ha lite mode dom också och kanske känner sig finare nu än om dom hade täckjackor från 80talet.. | |
| caughtbock | 2010-02-05 23:54 | |
![]() | Nej sånt är ju löjligt, det håller jag med dig om Tanten M. Har hört folk säga (olika versioner, samma budskap): "Jag måste köpa en ny jacka eftersom alla tattarungar går runt med kopian nu och jag vill inte att folk ska tro att min också är fake." | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:54 | |
![]() | Fan va skönt att svenskar med deg väljer att lägga dom på Haiti! | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:56 | |
![]() | Så du menar att det ska va skillnad på rika o mindre rika människor o att det ska synas tydligt vart man hör hemma menar du Afro? | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:56 | |
![]() | Bra Rymdgrisen! JA! Där kom den! Det allra bästa med det här landet är att RASIST måste förekomma i alla diskussioner där man överhuvudtaget nämner en persom med en annan bakgrund! Fråga de personer som jag arbetar med varje dag om de på ett enda sätt ser mig som rasist? Åååååå, du är RASIST. Herregud så pinsamt! | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:57 | |
![]() | Men du uttrycker dig precis så Afro, rasistiskt alltså. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:58 | |
![]() | Tanten M: Nej: det jag skriver om handlar om smak och smaklöshet när det gäller klädstil, ett litet stillsamt och ytligt ämne att avhandla såhär på fredagsnatten. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:59 | |
![]() | "VARFÖR gå runt med en svindyr jacka " (5000-7000 enligt dig) 1. det ÄR inte dyrt! ( men det kostar mer än dina exempel) 2. det är en bra vinterjacka. om du behöver fundera över mer så har du inte råd och det är tråkigt ... kanske men varför hata någon som vill vara varm, torr och välutrustad i vinter? thats it!:) | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-02-05 23:59 | |
![]() | Afrobeat, du får be pappa köpa någonting riktigt dyrt så att du slipper bli ihopblandad med packet. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2010-02-06 00:00 | |
![]() | Men så roligt att det retar upp alla de som slår på rasist-gongongen varje gång deras egna argument har tagit slut :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-02-06 00:00 | |
![]() | Du säger att folk i förorten sminkar sig illa, har kamphund, heter Ibrahim o har 11 syskon (minst) o har absolut inte råd med en jacka som endast rika personer runt Sture borde få bära. Du är riktigt rolig i din syn på saker o ting. Eller sorglig kanske passar bättre in... | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-02-06 00:01 | |
![]() | Jag har inga som rasistiska tankar, strikt ekonomiska. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2010-02-06 00:01 | |
![]() | Den totala misär som jag ser varje dag i förorten är resultatet av en politik där ingen tar ansvar för så fort någon uttalar sig om en enda sak så skriker de andra RASIST! | |