Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-02-06 15:10 | |
![]() | Nej, Volbeats var inget för mig. :-/ (Spännande att få veta va?) hehe | |
| olgaviktoria | 2010-02-06 15:22 | |
![]() | Tonåren var den västa perioden i mitt liv med dåligt självförtroende, ätstörningar, finnar och depressioner. Nej tacka vet jag att vara tant: modig,erfaren, självsäker. Så tantvarning passar bättre på mig. | |
| LisaLong | 2010-02-06 15:35 | |
![]() | Va kul då är jag tonåring igen älskar Happy Aquarium på facebook hehehheheheh | |
| La bruja | 2010-02-06 15:58 | |
![]() | Tess-Volbeat är skitbra. Min sjuttonåring hade turen att få se dom på Metaltown i somras och han talar om det för mig varje gång dom spelas på radion (skitunge...) Hos oss är mest metal som hörs och det är ju inte så snällt som Volbeat (det spelas bara i min mp3) utan mest Metallica, Slipknot, Dead by April, As I lay Dying, All that remains , Raised fist, Lamb of God, Raubtier, mfl. Sommarens event lär ju bli Metaltown och Sonisphere. Mina sjuttonårings kompisar fattar liksom inte att jag också gillar den musiken och att jag dessutom har nästan lika bra koll som dom på konserter och sånt. Så tonårsvarning är det nog..... | |