Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 19 586 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-07 16:06 | |
![]() | "Stort behov av att kommunicera med andra." Sicket kvalificerat skitsnack! ;-P | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-07 16:06 | |
![]() | jag är inte alls inne på astrologi eg men en rolig grej är att alla mina seriösa förhållanden varit med oxar. skumt. | |
| rosamolnet82 | 2010-02-07 16:06 | |
![]() | Satyra: Tack=) Rob: HA, vad säger du nu då? :P så himla kass va jag inte va? | |
| Bitte - Administratör | 2010-02-07 16:07 | |
![]() | Vädur Bitte | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-07 16:08 | |
![]() | Rosa molnet, du är helt okej. *Odlar min diplomatiska sida* :-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-07 16:08 | |
![]() | och mina mer tillfälliga förbindelser har varit hingstar btw;) | |
| Satyra | 2010-02-07 16:12 | |
![]() | Finns ju mycket i livet som inte är hyperseriöst men som ÄNDå är skoj! Ska man BARA ägna tid åt seriösa saker så går man ju åt ... Måste förresten berätta att när jag först kom i kontakt med astrolgi så trodde jag inte ett SKIT på det. Läste sedan - genom pushande från en astrologimanisk man jag kände - boken SOLTECKEN och tyckte då att jooo, alla bra sidor stämde ju asbra, men resten ... hämdlysten, svartsjuk, ilsk och allmänt otrevlig?? näe, verligen inte, hahhaha Min syster läste så igenom allt om skorpionen och asgarvade åt hur otroligt mycket JAG det var i beskrivningen (hon är en logisk, saklig stenbock förövrigt) och hon syftade då även på de mindre ädla sidorna. Och eftersom hon känner mig väldigt väl så var jag ju tvungen att till dels kapitulera. ;-) Därefter började jag på allvar ställa fullständiga horoskop på mig själv och min omgivning och går man in i det i detaljer så blir det väldigt igenstämmande, det går inte att komma ifrån ... | |
| La bruja | 2010-02-07 16:13 | |
![]() | Ibland undrar man dock om det inte stämmer lite iallafall. Jag har blivit sådär blixtförälskad vid första ögonkastet en enda gång(och övriga gånger har varit mååånga) och han var min raka motsats. Född i precis motsatta tecknet på datumet och egentligen skulle vi två inte alls ha klickat enligt en riktigt duktig astrolog som jag kände om det inte hade varit så att det hade varit exakt motsatt på datumet. Lite kul faktiskt-höll gjorde det dock inte men det hör ju inte hit. | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-07 16:14 | |
![]() | Jo, det verkar stämma förbluffande bra - speciellt om man ställer ett mer noggrant horoskop. Jag skulle vilja göra det någon gång. | |
| Satyra | 2010-02-07 16:15 | |
![]() | ramsay - "jag är inte alls inne på astrologi eg men en rolig grej är att alla mina seriösa förhållanden varit med oxar. skumt." Ja just den där grejen, att man faktiskt ofta i efterhand kan se ett mönster i partner/vänval, ur astrologisk synvinkel, är rätt intressant. :-) | |
| Satyra | 2010-02-07 16:17 | |
![]() | Ska äta middag nu (som min sexatletiska kock som är kräfta just tillagat, hahaha) men återkommer snart! ;-) | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-07 16:19 | |
![]() | Skorpionen är upp kräftan till middag. :-) | |
| El Robbo - Ej medlem längre | 2010-02-07 16:19 | |
![]() | *äter | |
| callerina | 2010-02-07 16:31 | |
![]() | hm, min sambo är också kräfta....de passar bra till skorpioner, snälla o rara...:-) | |
| HumbleBug | 2010-02-07 16:38 | |
![]() | "Zodiakens mest sexuella och passionerade tecken. Passionen styr allt skorpionen gör, inget är halvdant, ständigt allt eller inget!!" Ha Ha, önskar att min skorpionkvinna var en bråkdel sådan... ... sicket dravel ... | |
| emmylicious | 2010-02-07 16:40 | |
![]() | betapet.se/forum/thr...am p;page=0 | |
| miss_ztar - Ej medlem längre | 2010-02-07 16:42 | |
![]() | Du kanske inte har gett henne plats för det Humble Bug?? ;) | |
| Satyra | 2010-02-07 16:56 | |
![]() | Bitte - VÄDUREN - Eld - Styrs av planeten Mars. Eldens natur är att vara energisk, entusiastisk och positiv. Nyckelord: Impulsivitet, vrede, mod, energi, skarpsinne, ledarskap, intelligens. Färg - Röd Metall - Järn Stenar - Ametist och diamant Som zodiakens första tecken påminner Vädurens natur mycket om barnets. Uppriktig, tapper och orädd, (råkar ofta ut för olyckor av brand och skärkaraktär), hett temperament som dock är snabbt övergående, kvicktänkt men inte alltid logisk. _________________________ ____________ Som ung föll jag ENBART för Vädursmän. Tyvärr passade jag bara med dem på ett enda plan (hm, hehe) men jag liksom drogs till dem helt enkelt. callerina - Japp, Kräftor är idealiska för oss Skorpioner. :-) HumbleBug - Vad är du själv född i för tecken? Kanske bara är du som inte kan locka det ur henne?!? :-O ;-) hehe emmy - Ok, jag sökte på Astro och astrologi. Skitsamma, gjorde mitt bästa för att först söka så jag hoppas den här får finnas kvar ändå! ;-) Lite lustigt förresten att även den trådskaparen var skorpion, hahaha. :-) | |
| apbur | 2010-02-07 16:57 | |
![]() | Satyra, om du var duktig på att gissa dig till vilka stjärntecken folk var kan du ju försöka dig på att gissa här med. Många personligheter som blir tydliga i forumet. När är jag född? | |
| Satyra | 2010-02-07 16:59 | |
![]() | Rob - Har god lust ibland, men då har jag ju inte honom kvar sen. :-O ;-) Vågenmän förresten ... har levt med en under några år ... var inte helt lyckat, hehe. Passionerat, ja, men det dagliga livet ... njae - lite för ryggradslöst för min smak. Fast DU är såklart förmodligen inte alls som han var. ;-D | |