Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 717 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pläp | 2010-05-14 13:05 | |
![]() | Att vakna upp bredvid min älskling i ett främmande och spännande land, äta en stor god hotellfrukost och sedan bege sig ut på en massa äventyr i solen och värmen. Äta gott, dricka gott, njuta av varandra. DET är en perfekt dag för mig :-) | |
| Nettis89 | 2010-05-14 13:13 | |
![]() | Den perfekta dagen skulle vara att få uppleva indien, skottland, malta eller irland :) och bara njuta av livet och göra det man känner för. | |
| -Nephelia- | 2010-05-16 19:59 | |
![]() | Haha.. hittade denna tråd precis, hade glömt bort att jag startat den, och när jag nu läste vad folk skrivit, det fick mig att le stort : ) kom samtidigt på att jag själv inte sagt hur min perfekta dag ter sig, och det blir ur mitt förflutna då; Den inleddes med en morgon då jag vaknade upp och trodde jag hade hamnat inuti min dröm, för bredvid mig satt mannen som jag älskade, och han hade gjort frukost till mig, han kysste mig godmorgon, vi två var som sammanflätade med varann, som två halvor som bildat en perfekt helhet. Vi var drunknade i varandra i en drömvärld där jag hade velat stanna kvar för evigt. För där hände ingenting ont. Och ingenting i världen kunne rubba på något, just där och då var jag jublande lycklig. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-16 20:17 | |
![]() | Dagar när man somnar vid datorn och slipper bädda sängen på morgonen! Så välbehövligt. | |
| WCstol - Ej medlem längre | 2010-05-16 20:30 | |
![]() | finns inga | |
| -Niskanen- - Ej medlem längre | 2010-05-16 20:32 | |
![]() | Bli miljonär :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-16 20:40 | |
![]() | Sa han så? det är ju konstigt..trodde att han var en kille att lita på. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-16 22:07 | |
![]() | anneli72: Du kan vara lugn, kastrerade män är nog ganska ofarligt att lita på. | |
| nippertippan | 2010-05-16 22:13 | |
![]() | Jag vaknar på lyxhotell av den bästa sorten, får lyxfrukost på sängen av min urfina man, tillsammans äter vi frukost i solens sken. Sen spenderar vi dagen med att dyka tillsammans, älska lite på stranden, gå på äventyr, lyxmiddag med vin och få somna tätt intill varandra i en mjuk härlig säng. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-16 22:15 | |
![]() | nippertippan: Det där lät som en insändare i "Starlet". | |
| nippertippan | 2010-05-16 22:16 | |
![]() | Grundsnygg : -Ja jag är nog lite romantisk av mig hehe | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-05-17 00:45 | |
![]() | nippertippan: Livet blir roligare om man är lite löjligt romantisk. | |