Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 158 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Scandal - Ej medlem längre | 2006-05-19 12:56 | |
![]() | Men nu är jag sur för att Island inte gått vidare, och inte Polen heller. Islands Sylvia Night verkar ju smått galen men otroligt cool låt med stadig popbeat! (Sorry, jag HAR konstig musiksmak) Fast jag är glad för Carolas skull, gumman gjorde ändå bra ifrån sig där på engelska! :D | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-19 13:14 | |
![]() | Haha! Skulle också ha velat ha med Island! Och Estland. Och Belgiens kom väl inte med fast jag trodde den var självklar... Bosniens är ljuvlig! Men Litauen... jag har knappt kommit ur chocken, vilken urusel låt! Det är som är mest trist med det nya systemet med kval, är ju att flera låtar som redan är kvalificerade är ännu sämre än de som var dåliga i semin... Tjusningen med ESC är väl just det! Hahaha! | |
| Cardamom - Ej medlem längre | 2006-05-19 13:29 | |
![]() | Jag gillade Ryssland bäst (Rumäniens låt är också mycket bra, men den får vi inte höra förrän imorrn). | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-19 13:35 | |
![]() | Annars kan du lyssna nu; www.eurovision.tv/en..._v ideo.htm | |
| Cardamom - Ej medlem längre | 2006-05-19 13:40 | |
![]() | Aa, jag vet - men jag tänkte mer på själva showen, för hur det än är så är själva framträdandet det viktigaste... ;-) | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-19 13:45 | |
![]() | Ok, förvisso sant. Men man FÅR höra den i dag!! | |
| Cardamom - Ej medlem längre | 2006-05-19 13:50 | |
![]() | Aaa! :-) | |
| Mercedes | 2006-05-19 20:10 | |
![]() | Jag tyckte också om Islands bidrag. Har ju gnolat på låten hela dan idag. Inte kan man ju lägga ner Melodifestivalen. Det är ju miljontals tittare. Den som inte tycker om det låter bli. Så enkelt är det! | |
| megasen | 2009-03-15 09:33 | |
![]() | Borde vi våga vägra melodifestivalen? Eller som trogna svenskar kolla på det eftersom det blivit en smärre tradition? | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-03-15 09:34 | |
![]() | Jag brukar vägra att rösta men se den ändå för skojs skull. Lite av en lagom varken-eller-väg. | |