Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 872 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-07 23:55 | |
![]() | Satyra la du inte märke till det? ;) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-07 23:58 | |
![]() | Fast tråden handlade ju om vem som skulle vinna och någon som åkt ut kan inte vinna. | |
| caughtbock | 2010-03-08 00:03 | |
![]() | 1.Darin - Bästa poplåten, bra artist. Man får väl tänka lite taktiskt också. 2. Peter Jöback - Kommer alltid att vara svag för min barndomskärlek Aladdin. Men han ser lite rysk ut, fråga mig inte varför. 3. Anna Bergendahl - Bra låt, personligt och avskalat framträdande, men den går nog mest hem här i väst. 4. Salem al Fakir - Snälla Salem, sätt upp håret. 5. Ola - Mediokert men samtidigt lite roligt 6. Jessica Andersson - Har lite problem med hennes röst 7-10. Timotej, Andreas Johnsson, Pernilla och Eric Saade. Orkar inte ens ranka, riktigt fattiga hela bunten. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-08 00:06 | |
![]() | Caughtbock haha var han aladdin? :o och rysk ut haha! | |
| caughtbock | 2010-03-08 00:09 | |
![]() | Haha ja, han gjorde rösten till den dubbade versionen av Disney's Aladdin. Är fett tänd på honom, den tecknade figuren alltså. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-08 00:17 | |
![]() | caughtbock åh fan det visste jag inte! Men gud så jag älskade aladdin när jag va liten :) själv är ja sjukt tänd på p . r <3 | |
| Satyra | 2010-03-08 00:21 | |
![]() | fashiion - "Satyra la du inte märke till det? ;)" Att det även var med låtar som ÄR i final? Jodå, det såg jag. :-) Och om man kan lista låtar som inte är i final så vill jag göra om min lista så den ser ut såhär istället: ;-) 1) Pain of Salvation 2) Anna Bergendahl 3) Ola 4) Pauline 5) Salem 6) Timotej 7) Johannes Bah Kuhnke 8) Crucified Barbara 9) Andreas Johnson 10) Eric Saade | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-08 00:22 | |
![]() | satyra men buhu för dig lägger dom bästa låtarna så långt ned :( haha Crucified Barbara borde ha kommit långt ju :o vadfan vare för fel på dom?! | |
| Satyra | 2010-03-08 00:28 | |
![]() | fashiion - I motsats till vad folk här i forumet tycks tro så är jag inte så förtjust i hårdrock. (Jag gillar bluesrock!! :-))Tycker mest om dem för att det är tjejer på ALLA positioner i bandet, vilket ju inte är så vanligt, speciellt inte i hårdrocksgenren. | |
| le-lou | 2010-03-08 00:50 | |
![]() | pain of salvation förresten, gillade de skarpt. hade de haft lite mer fart i låten och lagt till mer intstrument så hade de knallat vidare enkelt. nu blev det för avskalat för melodifestivalen, tyvärr. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-08 01:10 | |
![]() | satyra nej du är sant men det är det som gör dom så unika & bra :) & lite mer ah vad ska man säga? | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-03-08 08:52 | |
![]() | 1. Anna B 2-10 - inget vidare nån av dom... | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-03-08 09:38 | |
![]() | Nu blir jag lite rädd, le-lou och jag tycker lika igen! Varför lade inte Pain of salvation på lite trummor och gitarr när de hade kört första versen? Det var en fin låt som inte fick en ärlig chans eftersom den blev för avskalad och tråkig. Nä, bygg upp låten och ha lite mer kontraster: www.youtube.com/watc...8f TW3wVLpg | |
| pixie25 | 2010-03-08 09:44 | |
![]() | Fanns bara 2 låtar jag gillade i år, Anna B och Pauline (som ju åkte ut). Resten va bara skit! | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-03-08 09:49 | |
![]() | Ja, Paulines låt var också intressant. Men hon var märkligt nog lite slätstruken i andra chansen. | |
| le-lou | 2010-03-08 11:10 | |
![]() | herregud, nu tycker jag som ElectricEye igen! Ja Pauline hejade jag på i första vevan, då framförde hon sin låt med charm och gung. I andra chansen vete tusan vad som hände, hela hon kändes som att hon bara ville därifrån, som om hon tänkte på något helt annat. Väldigt slätstruket och väldigt knasigt blev det. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-03-08 12:20 | |
![]() | He he, börjar bli otäckt det här. Exakt lika musiktycke. :) | |
| pixie25 | 2010-03-08 12:38 | |
![]() | Håller med er 2, de var som rösten försvann , det var liksom bara musiken som hördes mest. Men å andra sidan tyckte jag det var så för alla, att musiken överröstade sången | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-03-08 12:46 | |
![]() | Synd för Anna Bergendahl bara att den optimala "This is my life"-låten redan har gjorts: www.youtube.com/watc...UM K_fHWGLg Jisses, Gasolin hade lekt hem melodisfestivalen med den. | |
| Satyra | 2010-03-08 13:37 | |
![]() | "Men å andra sidan tyckte jag det var så för alla, att musiken överröstade sången" Mm, tyvärr verkar inte ljudteknikerna riktigt få fram en bra balans på musik/sång. Så tycker jag det ofta är när man ser på diverse musikprogram på TV. :-/ | |