Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 855

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tanthanna2010-03-11 22:30
Antal inlägg: 29

Jag pluggar på distans så jag brukar sova ganska länge, kliva upp och plugga eller ha seminarium. Jobbar jag en dag så kliver jag upp tidigare. Skönt att kunna plugga på distans.
På eftermiddagarna och helgerna så umgås jag med pojkvän och vänner. Och så dansen på söndagar.

anneli72 - Ej medlem längre2010-03-11 23:15
Antal inlägg: 11612

vakna..kaffe..data.. malou,..jobb..lunch..smin k...eller först dush.

Fan,jag vet inte.

-Torskmacka2010-03-11 23:21
Antal inlägg: 1623

samma visa varje dag...
upp, strax innan tuppen tjuter (?), käkar gårdagens leftovers på diskbänken till frukost, kallt kaffe och dansbandskanalen på radion (det är det enda jag får in).

vidare till jobbet, jämna plågor (nästan som hemma), hem igen, tar fram något riktigt gammalt från frysfacket i kylen, och tinar på elementet..

äter långsamt framför TVn, till lyckohjulet eller någon annan hjärndöd frågosport...

sen sitter man här igen... och väntar på att nästa dag ska komma...

anneli72 - Ej medlem längre2010-03-11 23:22
Antal inlägg: 11612

Sedan plugga..sedan Tony Hill.

Candee2010-03-12 00:08
Antal inlägg: 1256

Upp tidigt..snart ännu tidigare då jag får en timmes resa till jobbet. Börjat på nytt företag..ny webportal som ska öppnas, mycket jobb och knåpande men kul då det är i startgroparna. Hem, fixa mat åt mig o sonen..sitta på FB ett tag, här är jag mindre sällan, för att lägga sig igen och sova några timmar så man orkar nästa dag. Fredagar blir det o packa väskan o dra till älsklingen för att återkomma till trista lägenheten inför nästa arbetsvecka. Men snart är man bosatt nära älsklingen och nytt boende. Längtar..2 månader kvar..mycket nytt i mitt liv just nu..

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?