Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 329 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Megaherz | 2010-03-12 15:36 | |
![]() | "60 tals shorts kommer också va inne & jätte urringat till magen & urringat där bak ner till svanken nästan mycket nitar kappor till våren mc skinnjacka till våren .. ... sen frisyrerna det ska va flätat ruffsbulle" Låter ju fruktansvärt, vilken tur att jag skiter fullständigt i trender och så. Dessutom är det ju några år efter här nere | |
| Sedusiant | 2010-03-12 15:37 | |
![]() | Haha...Megaherz: vart bor du någonstans? | |
| Megaherz | 2010-03-12 15:37 | |
![]() | München | |
| Sedusiant | 2010-03-12 15:38 | |
![]() | Jaha =) Härligt..så illa kan det väl inte vara eller? Hur är modet där? Kanske är Sverige som ligger efter? | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:39 | |
![]() | Sedusiant hög som låg tror jag när det gäller 60 tals shortsen . megaberz haha :) fruktansvärt haha du låter som min mamma! :( jag själv tycker det är grymt fint med urringat . Sedusiant : www.pocobello.se/inc...ka %202.jpg / www.pocobello.se/inc...ka %203.jpg there u go :) | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:40 | |
![]() | Megaherz oj ser man på :) Ja modet är ju efter där lika med syrrans hemland kanada eller hemland hon e född i sverige för fanken. | |
| Sedusiant | 2010-03-12 15:40 | |
![]() | Ja dom var verkligen fina! Men om jag ska ha en hög klack, så måste dom vara superhöga! Annars ser mina fötter ut som strl 45 .. | |
| Megaherz | 2010-03-12 15:42 | |
![]() | Långt linne och leggins har precis blivit modern nu.. Och allmänt bara stora kläder. De flesta svenskar som varit här säger att modet är väldigt efter och tyskarna själva ser Sverige (Skandinavien) som ett modeinspirerande land | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:43 | |
![]() | Sedusiant : Ja, finns jötte fina skor på www.pocobello.se/ dom har mode skor där :) fast det går ju på någratusen- eftersom jag har strl 33-34 i klacksko strl så är det väldigt bra nätställe :) men dom kostar men värt priset för jag kan få bestämma bredden åh längd på klacken också höhö :) det får man ju inte i vanliga affärer ;) | |
| Megaherz | 2010-03-12 15:43 | |
![]() | Jag gillar inte urringat, mina bröst är för små så det ser bara tomt ut. Hade jag haft bröst skulle jag lätt köpt en Dirndl ( www.oktoberfest-live...75 px.9.jpg ) | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:44 | |
![]() | Megaherz som du säger så ja låter modet där överhuvudtaget jätte efter. Haha! Men jag märkte det själv när jag va o hälsa på hos syrran i sommras jag va väldigt mode aktig då folk snea på mig :p och jag såg att dom var efter med modet. Då syrran sa att det först kommer till sverige sen kommer det till utländerna.. :) iaf när det gällde kanada. | |
| Sedusiant | 2010-03-12 15:45 | |
![]() | Jasså det gör dom? Ja det är ju ganska roligt faktiskt ^^ Själv älskar jag ha på mig leggins och linne..väldigt skön outfit..om man tycker bara det är tråkigt så kan man alltid piffa upp håret eller med några fina acceoarer | |
| veroniqua | 2010-03-12 15:45 | |
![]() | Kör aldrig på trender så sommaren ser för mig ut så här.. ballerina skor. pumps. linnen och tunika. Blommigt. Naturlig makeup och solblekt hår. | |
| Sedusiant | 2010-03-12 15:46 | |
![]() | Låter hur bra som helst Veroniqua! | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:47 | |
![]() | Megaherz snygg som tusan :) själv har man ju rätt stora tuttar trode jag hade b-c kupa för dom ser ut o va i den strl men sen en dag gick jag in på lindex & fick minsann själv reda på att jag hade D kupa. & det är ganska ovanligt om man är ung & smal i överkropp typ dom flesta oprerar ju sig till silikon.. dom brukar oftast gå från b till d :Å haha blev ganska klockrent från min sida.. fast jag har ju fan lite häng så.. men jag ska allt skaffa mig urringat :) | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 15:54 | |
![]() | veroniqua lät som en mysig & bekväm stil :) | |
| emmylicious | 2010-03-12 16:26 | |
![]() | Just nu är det ju bara en massa jävla jeanskläder överallt. Jag tycker allt i jeans är skitfult utom just byxor. Och jag följer heller inte trenderna, även om jag har relativt bra koll på vad som är trendigt. Går ändå i likadana kläder typ jämt :P | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2010-03-12 16:27 | |
![]() | emmylicious haha :) Just ja det blir en väldig jeans trend i vår sommar :p | |
| Summer Wine - Ej medlem längre | 2010-03-12 16:32 | |
![]() | Trenden såväl inom inredning som kläder blir mer och mer romantiskt. Romantiskt stil följer alltid efter funkisstilen. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-03-12 16:42 | |
![]() | Är inte romantiskt så 2008? | |