Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 872 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Q-tile - Ej medlem längre | 2010-03-13 22:52 | |
![]() | Illa att de räknas vet jag inte om jag tycker det är, men det har varit på förslag tidigare att det ska framgå hur många orankade matcher man spelat. Låter mer än rimligt. Detta gör att statistiken känns mindre skev och missvisande. | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-13 22:55 | |
![]() | 400 rullningar på 393 matcher. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-03-13 22:56 | |
![]() | väldigt missvisande är det ja. om rullarna ska sparas borde de sparas separat. vad det nu kan vara för nytta över en sådan statestik. vem som helst kan ju rulla tio ggr om man finner sig i att sluta matchen 500 poäng under motpart. | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-13 23:05 | |
![]() | Nej Ramsay. Det går inte att rulla10 gggr/match oavsett hur dålig motståndaren är. I så fal får man spela ensam, tveksamt om det går ens då. Mina egna 400 rullningar är äkta vara spelade mot riktiga motståndare. | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2010-03-13 23:05 | |
![]() | Ja, för som du ser på min statistik så förlorar jag de allra flesta matcherna med 500 poängs marginal. Det är receptet. </ironi> Spelade jag rankat skulle jag högst förmodligen göra nya konton ganska ofta, eller sluta spela. Är så vansinnigt dålig förlorare. Men jag väljer att spela såhär istället, eftersom jag tycker att det blir mindre jobb och irritationsmoment. Borde vara OK? Det finns givetvis andra skäl till att välja att spela orankat, men det är mitt främsta. | |
| -Torskmacka | 2010-03-13 23:07 | |
![]() | Qtile.. du har klart obegripligt och sjukt många rullar.. 10200? Är det flest av alla på beta? | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2010-03-13 23:11 | |
![]() | Det finns skickligare rullare än mig, och definitivt bättre spelare. Men jag är nog rullstönigast, och har därtill bara ett kontos spridning på dem. | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-13 23:11 | |
![]() | Q-tile är en bluff. På böjningslistan har hon 40 rullningar på 0 matcher. Spelar väl ensam mot själv. Tragiskt! | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-03-13 23:14 | |
![]() | Tror Tommy 1979 ligger högt på antal rullningar totalt. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-03-13 23:15 | |
![]() | Ftang, läste du inte va Q-tile skrev innan du postade? | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-13 23:19 | |
![]() | Läste du mitt tidiare inlägg? Det är omöjligt att rulla 10 ggr/match oavsett hur dålig motståndaren är. I så fall måste man ha antingen en motståndare som samarbetar med en eller spela ensam. Jag tippar att q-tile spelar mot sig själv med två olika konton, Bedräger! | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-03-13 23:22 | |
![]() | Ftang: Spelar man orankat räknas rullarna från matcherna som vanligt, men matchen införs inte i din statistik. | |
| dixunis | 2010-03-13 23:50 | |
![]() | 1 rullning har jag på rulltoppen. KRyDDOFt, 149 poäng, standard, stress. | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-14 00:18 | |
![]() | Ok, 6 rullningar/match är rimligt. Det är där ungefär gränsen går. Själv har jag max 5 rullningar per match (mot riktig bra motståndare). Låg när a6 st en gång men det gick inte. Spelar man mot en kompis som hjälper till eller mot sig själv med en annan dator bredvid med annat nick så kan man ju få till 10000 eller fler rullningar bara man orkar gneta ihop dem,,, | |
| Tinna | 2010-03-14 00:24 | |
![]() | Jag fick ihop 4st på en match en gång. Det tyckte jag var bra gjort.. :) | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-14 00:26 | |
![]() | Jag har haft 6 rull en gång, det var lolit. Om jag inte rullar minst en gång per match blir jag besviken, ser gärna en "rullkåtmedalj" så man kan få toppa nån statistik iaf... | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2010-03-14 00:36 | |
![]() | Ftang: Jag har säkert spelat en bra bit över 20000 matcher. Jag snittar kanske lite högre med avseende på rull när jag spelar panik. Mest för att jag kan hålla en hög omsättning och det generellt inte är taktiskt lika kännbart att balansera upp stället. Jag spelar inte för att vinna någon medalj eller för att göra statistikordningen sned för Betapet. Jag exkluderar jag gärna mig från allehanda listor. Jag förstår de som tycker att det känns mer fair. Jag spelar bara för nöjets skull. Sedan att jag har en spelstil som främjar rull är inte så konstigt när jag själv lagt ner tid och energi till att göra det till en färdighet, mest eftersom jag tycker om att spela med rullningar som en del av Scrabble. Kanske kommer det sig av att jag är en större ordfantast än speltaktiker. Det är nog inte så mycket konstigare än så. | |
| bra_danne | 2010-03-14 10:24 | |
![]() | Jag har runt 30 stycken. | |
| Tjoskar | 2010-03-14 10:48 | |
![]() | har gjort max fyra rullningar på en match, dock på böjningslistan. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-03-14 12:01 | |
![]() | jag har haft fyra på en match ett par ggr:) | |