Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade7
Mobilspel
Pågående19 872

Forumkategorier

Användare Inlägg  
sjökossa2010-03-15 12:04
Antal inlägg: 110

Enkeli82
Ja, får väl hålla lite utkik.. ;)

Enkeli82 - Ej medlem längre2010-03-15 12:06
Antal inlägg: 353

Haha ja kanske en av dina grannar eller nån i stan du sett men tänkte inte på det ...=))

E_Cantona2010-03-15 12:52
Antal inlägg: 1765

Men det måste ju vara underbart att få vakna upp så, vilken go start på dagen:)

Positiva känslor är ju gott:)

Jag plussar alltid mig själv innan jag somnar, har märkt att jag vaknar gladare då:)

sjökossa2010-03-15 13:02

E_Cantona
Ja, fast ibland vill man ju vara kvar i drömmen..

Du plussar dej själv?

Enkeli82 - Ej medlem längre2010-03-15 13:08
Antal inlägg: 353

Alla tänker,drömmer olika :)

E_Cantona2010-03-15 13:13
Antal inlägg: 1765

Absolut, finns alltid bra saker som hänt en under dagen och de sakerna påminner jag mig själv om...Somnar som ett barn och vaknar glad och pigg:)))

sjökossa2010-03-15 13:23

Ah, vilken fin idé.. :)
Jag måste alltid läsa tills jag inte kan hålla uppe ögonen, annars ligger jag bara o tänker för mycket o kan inte somna..
Vi har väl alla våra knep.. ;)

ENAPEON2010-03-15 13:28
Antal inlägg: 456

Jag visste det. Ni (tjejer) drömmer om nån kille som inte finns och sen går ni och väntar tills det kommer nån som är tillräckligt lik. Det är därför killar som ser ut som genomsnittskillen alltid har snygga flickvänner, det är alltid nåns fantasi de passar in på. En kompis till mig valde sin pojkvän pga att han ser ut precis som hennes favoritkändis, detta erkänner hon rakt ut utan att röra en min.

ArgsintEva2010-03-15 13:57
Antal inlägg: 248

Har bara varit med om det en enda gång i mitt liv...
Drömmen som inte var sann :) Men härlig...
Drömde att jag träffade en lång, ljushårig, skitsnygg kille som bodde nere i Blekinge....
Vi satt på café eller nåt...han dumpade sin tjej som han hade med sig för det var Kärlek vid första ögonkastet vilket jag aldrig trott på, men det visade sig senare att det existerar i verkligheten med.
Vi var fullkomligt JÄTTE-FÖRÄLSKADE....vilke n känsla...
När jag vaknade så undrade jag var han var ???
Efter många många år så fick jag vara med om just den här grejjen...
Fast en mörkhårig men lika lång som drömmen (1.98)...
Och det är just den kärleken som jag upplevde i min dröm på 80-talet..
Härligt...

La bruja2010-03-15 14:03
Antal inlägg: 505

Varför vill man bli av med pirret? Jag är sambo sedan +20 år och pirret är ju borta för länge sedan så dom gånger jag drömmer att jag är kär så är det rätt härliga känslor. För det är ju så att för många så är man ju inte förälskad särskilt länge och det där pirret är ju trevligt att känna ibland ändå. Har man tur så övergår förälskelsen till djupare kärlek men pirret dröjer sig ju tyvärr inte kvar då heller.

sjökossa2010-03-15 17:35

ENAPEON
Haha, är det så det är tror du?
Man det verkar ju inte särskilt finkänsligt av din kompis att säga att hon valde sin pojkvän pga dennes utseende?!
Det är väl inte där det viktigaste sitter!?

sjökossa2010-03-15 17:36

AngsintEva
Vad härligt att du fick uppleva det (till slut) på riktigt.. :D
Det kanske var en sanndröm med lite annorlunda detaljer bara.. på den tiden kanske du hellre hade föredragit en blond kille.. o sen så blev han mörkhårig.. :)
Grattis till att du hittade din drömkille.. ;)

sjökossa2010-03-15 17:38

La bruja
Anledningen till att jag frågade hur man blir AV MED pirret är att jag kan tycka att det är lite jobbigt när man vaknar upp alldeles tok-kär och sen upptäcker att det bara var en dröm och att killen inte finns på riktigt.. att då gå runt hela dagen o vara pirrig o vilja drömma vidare är lite plågsamt ändå, för troligtvis så kommer man aldrig att träffa denne man som man drömde om.. så tycker iaf jag.. :)

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?