Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 920 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kashmira | 2010-03-16 13:07 | |
![]() | Har tre ungdomar som sökt jobb efter gymnasiet och de har alla fått jobb genom att skriva CV med alla sina erfarenheter - kurser, sommarjobb, praktik + att de skrivit ett personligt brev om sig själva med fotografi. Sedan skrev de ut det i 100 ex och promenerade stan runt och presenterade sig i butiker och caféer under ett par helger. Dessutom så gick de in på olika butikers hemsidor, expert, stadium, elgiganten m fl och anmälde intresse. Många stora kedjor har formulär som man kan fylla i för en intresseanmälan. Ingen av mina ungdomar har gått till arbetsförmedlingen (på sin mors inrådan) utan satsat på att visa upp sig istället. Det har gett dem alla tre jobb. först provanställning och sedan fast jobb! LYCKA TILL till dig och ditt jobbsökeri också!!! | |
| sweetaly | 2010-03-16 14:23 | |
![]() | Om det finns nagon som ar duktig pa italienska och sugen pa att flytta till italien sa fixar jag jobbet! :D | |
| mioli | 2010-03-16 15:08 | |
![]() | Tyvärr sitter jag i exakt samma sits som dig! ett tips kanske är att bege sig till grannlandet Norge och försöka hitta jobb där. Där FINNS de i alla fall. Annars tyckte jag att Kashmira hade bra tips! Man måste vara mycket aktiv, envis och öppen att prova på det mesta, som jag vet jag är. Lycka till med jobbletandet, håller tummarna :) | |
| Tyllestar | 2010-03-16 23:23 | |
![]() | åk till Norge och jobba. det behöver ju inte vara så lång tid? bara bli lite rik? kanske 3-4 veckor i sommar? så kommer du tillbaka med en ny erfarenhet och får drömjobbet? | |