Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tommy 1979 | 2010-03-24 15:40 | |
![]() | Det är inget fel på mitt minne, men eriksarehag har inte refererat till en enda källa i sitt inlägg och det var det jag syftade på. Sedan så står jag fast vid min uppfattning om att det är löjligt att ta upp saker som inträffade för åratal sedan och som redan avhandlats otaliga gånger. | |
| ankabarn | 2010-03-24 15:44 | |
![]() | Ja och in med fantomen.....! | |
| eriksarehag - Ej medlem längre | 2010-03-24 17:13 | |
![]() | Tommy 1979 hon kan få sköta din ekonomi så kanske du inte går bankrutt för visst hon har ju gjort smarta val för sin egna ekonomi men inte för Sverige..... Och vad det gäller källor så kan vi säkert hitta saker om Mona sahlin som är nytt också..... Dem källorna är nog inte långt borta. Vänta och se vilka källor det blir i Sveriges ekonomi om hon blir statsminister de blir säkert djupa dalar av förluster eller så kanske det blir en bra ekonomi hon kan ju det där med att fuska så att hon kanske kan fuska till en bättre ekonomi för Sverige med. | |
| remvanrijn | 2010-03-24 17:35 | |
![]() | Hmm . låter nästan som att frpga efter en källa som bekräftar att sverige hade vänstertrafik innan.. Må vara att det är en massa småsaker som hände för länge sen, punkten är att det visar att Mona S ( samt bodström, laila F mm ) för privat del agerar helt annorlunda än den politik som de basunerar ut till svenska folket. Ingen större landsskada med vad de gör privat, men det ger ju ett enormt förtroende problem. Ungefär som det skulle visa sig att Maria W från mp skulle va en av traktens värsta miljösyndare på nåt sett.. | |
| lhadnesi | 2010-03-24 17:41 | |
![]() | hoppas bara att den klarare luft att andas som varit de sista 3-4 åren inte byts ut mot unken rödaktig atmosfär. | |
| Geckoo | 2010-03-24 17:46 | |
![]() | Å jag vill apselut ha henne kvar eftersom jag röstar blått. | |
| -Torskmacka | 2010-03-24 18:46 | |
![]() | Jag hoppas hon stannar kvar på sin post riktigt länge. I alla fall över valet. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-03-24 18:47 | |
![]() | hihi jag med!:) | |
| larsÅ | 2010-03-25 08:24 | |
![]() | Hur är det nu med att " kasta sten i glashus"?! Hon, som person , har fått "löpa gatlopp "i medier! Hur är minnet vad gäller övriga som vill ha ett öppet samhälle? Har de också utsatts för samma behandling? Om ja, så varför ? Om nej, så varför inte? Finns det många som skulle klara prövningen ? Kungahuset? På alliansens sida? I näringslivet? Du själv? Jag ser till innehållet i den politik personen vill föra och bryr mig inte om personvalet; jag väljer parti och därmed inriktning! Vad / hur gör du? | |
| LisaLong | 2010-03-25 08:58 | |
![]() | Byt ut hela regeringen istället hehehehh | |
| -00bax- | 2010-03-25 09:18 | |
![]() | hoppas hon blir där dom närmaste 12 åren, hon lär ju aldrig bli statsminister iallafall. jävla 08 | |
| Keiward | 2010-03-25 10:11 | |
![]() | Jo, vem som är partiledare har stor betydelse. Hon har ju rensat ut de få vettiga sossar från Perssons gäng och omringat sig med inkompetenta ja-sägare som Östros och Baylan. Att förtroendet inom S internt är lågt säger rätt mkt om Mona.. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-03-25 10:30 | |
![]() | Ja, det är synd att Pagrotsky är så kort, annars hade han nog varit partiledare för länge sen. Obs! Jag menar allvar. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-03-25 10:42 | |
![]() | Jag tycker det är lågt att gå in på massa saker som Mona gjort förr i tiden.. vilken politiker är fläckfri? Flera av Reinfeldts ministrar fick ju bytas ut direkt pga olika saker ur "registret"... Därmed inte sagt att jag gillar henne. Men jag tycker det är bra att dom tror på henne. Någon måste ju göra det. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-03-25 10:48 | |
![]() | Håller med SiriusMusta om att det inte är Sahlins "synder" som gör henne olämplig som partiledare. Det är ett större problem att hon känns allmänt loj. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-03-25 10:49 | |
![]() | Precis. | |
| remvanrijn | 2010-03-25 12:15 | |
![]() | Sirius M. och Lars Å, klart ingen är fel-eller fläckfri, men det gäller i vad man har syndat till förhållande vad man predikar ut som parti till folket. Jag menar.. utan tvekan kan man ha en generaldirektör för trafiksäkerhetsverket som inte batalt tv licens på 12 år. men knappast nån som blivit av med körkortet 2 ggr. för rödljuskörning, om ni förstår vad jag menar. | |
| larsÅ | 2010-03-25 14:00 | |
![]() | remvanrijn: En gång är ingen gång, menar du? En som syndat en gång är alltid syndare? Jag ursäktar ingen annans fel, men deltar ej heller i pöbel- hopar! Gör du? Jag försöker förstå vad som skett mellan raderna och / eller genom egen undersökning. I detta fallet är det privatpersonen som handlat på ett sätt som blivit botgjort i och med böter osv. : Vilka har erlagts! Moraliskt är det kanske svårt att förklara om "brotten " är sonade , men jag tycker att om man har blivit straffad är man sedan fri till en eventuell andra omgång oegentligheter! Den andra gången man blir ertappad gäller också botgöring och fri från det hela. Möjligen kan man misstänka att..., men straffet ska klaras av. Sedan är det avklarat. Hon propagerar för det mer öppna samhället och är därmed en som kanske får mitt stöd eftersom hon är representant för de tankarna! Dock inte direkt eftersom hon och jag inte verkligen känner varandra! | |
| remvanrijn | 2010-03-25 14:03 | |
![]() | hade det vart en sak, oke, men här visade hon snarare upp ett livsmönster i att inte betala och strunta i samhällsreglar , en sån person kan i mina tankar aldrig passa som statsminister. | |
| regression | 2010-03-25 14:06 | |
![]() | ''Jag tycker det är lågt att gå in på massa saker som Mona gjort förr i tiden.. vilken politiker är fläckfri? Flera av Reinfeldts ministrar fick ju bytas ut direkt pga olika saker ur "registret"...'' Precis. Våra politiker fick gå. Vad gjorde ni med eran? /Mvh, alliansmannen. | |