Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 783 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| veroniqua | 2010-03-30 13:55 | |
![]() | Jag tror lika väl på spöken som andra former av liv än människans. Om du inte upplever starkt obehag tycker jag du ska låta detta vara och leva vidare med din osynlige gäst! :) | |
| Thyrel | 2010-03-30 13:56 | |
![]() | Om "spöket" skulle söka uppmärksamhet varför skulle det då sluta när du var där? När man ligger i sängen och allt är tyst så uppfattar man oftast ljud som betydligt högre men lyssnar man under dagen kan man också höra hur huset knakar på alla möjliga hörn. | |
| lailala | 2010-03-30 13:59 | |
![]() | Kan tillägga att min närmast granne är en kyrka med tillhörande kyrkogård.Ca 50 meter mellan mitt hus och kyrkan.Många som att de inte tror ett dugg på sånt här kan i nästa stund fråga mig hur jag vågar bo själv så nära en kyrkogård. | |
| lailala | 2010-03-30 14:00 | |
![]() | Thyrel:spöket kanske bara dubbelkollar så att jag stängt luckorna ordentligt? | |
| Satyra | 2010-03-30 14:04 | |
![]() | Thyrel - Eftersom det var jag som sa detta med kontaktförsök så svarar jag på ovanstående fråga. lailala har förmodligen inte lärt sig hur man för ett samtal med andeväsen, därför märker hon inte annat än just de påtagliga smällarna, som förmodligen övergår till något annat när hon är i närheten, men som hon då inte ser/märker. Långt ifrån alla gör det, ser/märker andeväsens kontaktförsök. De flesta märker ingenting alls och hos oss SOM märker de återkommer kontakterna/försöken till kontakt kontinueligt, eftersom det alls går att få den kontakten med oss. | |
| Thyrel | 2010-03-30 14:07 | |
![]() | hehe ;) ja kanske det. Bor själv i ett gammalt hus från slutet av 1800 talet och min värdbror (är utbytesstudent) som bor på vinden brukar berätta hur någon knackar på hans dörr men när han öppnar så är det ingen där.. Jag tänker inte säga att jag inte tror på spöken men jag tror att i de flesta fall så är det något helt annat som knakar. | |
| lailala | 2010-03-30 14:11 | |
![]() | Satyra:Vad gör du när du fått "kontakt"?Vill de ha hjälp med når,eller visar de dig nåt? | |
| Satyra | 2010-03-30 14:22 | |
![]() | Thyrel - Ja, jag antar att det för en person som inte fått så konkreta "bevis" som jag själv tycker mig ha fått, är enklast att tro att det rör sig om något annat, mer begripbart, än just andeväsen. ;-) lailala - Oftast vill de berätta något, visa något. Ibland är de rädda/arga/besvikna över saker som skett innan de miste sin senaste kropp och vill få någon form av bekräftelse bara. De är "busiga" och nyfikna - eller VI är, när vi befinner oss i det tillstånd de befinner sig i, dvs. utanför en fysisk kropp. | |
| lailala | 2010-03-30 14:51 | |
![]() | Satyra:Ok,låter klokt,min eller mina gäster verkar bara kolla läget och hjälpa till på nåt vis:) | |