Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 809 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ANDERStG | 2010-04-02 17:08 | |
![]() | Midna: Ja, det sätter ju lite guldkant på tillvaron att få veta vilken realitykändis som varit på anusblekning. Men riktiga nyheter täcks bättre av dagstidningar. Ge gärna era barn en riktig mediafostran även om den saknats i er barndom. | |
| Midna79 | 2010-04-02 17:10 | |
![]() | Anders, hehe tala för dig själv - jag läser sällan tidningar alls | |
| YamahaJet | 2010-04-02 17:15 | |
![]() | För övrigt måste man anses ha levt i en väldigt skyddad miljö om man bemödar sig flippa såpass på att någon i Japan gjort ett datorspel med våldtäktstema för att provocera. Ska vi då i konsekvensens namn inte reagera minst lika hårt på varenda i verkligheten begångna våldtäkt i Afrika eller kanske även Japan? Den som lyckas fördöma flest våldtäkter är den bästa människan av oss på forumet, den som inte bemödar sig att reagera alls är ett svin? | |
| Midna79 | 2010-04-02 17:17 | |
![]() | Eller är den som dömer andras reaktioner vinnaren? Som ställer sig brevid med den objektiva facklan brinnande? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-04-02 17:19 | |
![]() | YamahaJet: Du är som en flaska Yes diskmedel. | |
| Cybertron | 2010-04-02 17:19 | |
![]() | Jag har svårt att tro att man engagerar sig enbart för att få tjejer...det skulle liksom betyda att män (i alla fall dessa) är beräknande och sluga...och faktum är att jag också har väldigt svårt att tro att denna person får så värst mycket brudar på grund av bröstcancer och fadderbarn... | |
| Midna79 | 2010-04-02 17:24 | |
![]() | Nej, det brukar inte vara avgörande för om någon får följa med hem. Men givetvis är en charmig och medmänsklig person mer välkommen än en cynisk person som tycker våldsbrott är rätt okej. | |
| cheesemaster | 2010-04-02 17:25 | |
![]() | vissa är konstiga. att inte vara feminist är konstigast av allt.. | |
| Hullabalo0 | 2010-04-02 17:26 | |
![]() | YamahaJet har du några vänner? | |
| Läderfejan - Ej medlem längre | 2010-04-02 17:30 | |
![]() | Verkar som ett najs spel, det ska jag ladda ner. | |
| Cybertron | 2010-04-02 17:31 | |
![]() | Ja, så klart att det är charmigt :) men jag väljer att tro att en engagerad person är engagerad för att han eller hon faktiskt bryr sig... för om det är så att alla män som engagerar sig gör det för att få tjejer så betyder ju det implicit att alla män, av naturen, är egoistiska skitstövlar som inte bryr sig om andra människor...eller om någonting alls...och det vet jag med bestämdhet INTE är sant | |
| Midna79 | 2010-04-02 17:32 | |
![]() | Cybertron, jag håller med dig. Det finns otrevliga undantag dock, men dem tar man aldrig med sig hem. :) | |
| Läderfejan - Ej medlem längre | 2010-04-02 17:35 | |
![]() | "Personligen anser jag för övrigt att alla våldsspel av grövre slag borde brännas på bål." Demokratiskt där Mouche, ska vi bränna alla böcker som inte är bibeln också? | |
| Midna79 | 2010-04-02 17:36 | |
![]() | Läderfejan, varför spara Bibeln? Innehåller mycket våld - men det antar jag att du är medveten om. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-04-02 17:37 | |
![]() | Yamaha: Jag tar gärna killen du beskriver & det gör säkert majoriteten av världens kvinnliga befolkning. Menar du att kvinnor föredrar våldtäktsmän & kvinnomisshandlare? Du måste verkligen ha hemska erfarenheter av tjejer för att kunna dra alla kvinnor över en kam, din stackare. Jag föreslår att du omvärderar dej själv & världen du lever i. Hoppas aldrig jag blir så cynisk & bitter som du. | |
| Mouche - Administratör | 2010-04-02 17:38 | |
![]() | Eftersom jag inte är kristen så kvittar det mig fullständigt vilka böcker du eller någon annan vill bränna upp Läderfejan. Mouche | |
| Voldemort78 | 2010-04-02 17:38 | |
![]() | Fejan: bra ide, det är ju snart Valborgsmässoafton så låt oss fixa ett fint bok-, film- & spelbål!:P | |
| Läderfejan - Ej medlem längre | 2010-04-02 17:39 | |
![]() | Nu tror jag du läste lite fel? eller så förstår du bara ironi väldigt illa. Varför vill du att man ska bränna saker som du inte tycker är "ok"? | |
| trovik - Ej medlem längre | 2010-04-02 17:40 | |
![]() | Tack till aftonbladet och som tipsade om det där. Nu är det på väg ner till min hårddisk. Det är bättre med våldtäkter i ett spel än i verkligheten, det tror jag alla kan enas om. Det anser åtminstone jag själv. Besitter ingen annan förmågan att reflektera och vara lite med vidsynt? Det där spelets koncept är inte speciellt grovt och om man spenderar tid på nätet utanför aftonbladet eller betapet skulle man också inse det. | |
| kvaturglon - Ej medlem längre | 2010-04-02 17:42 | |
![]() | löjligt spel vad ska man säga håller med mouchen hoppas inga barn/tonåringar får tag på det | |