Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 809 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2010-04-03 23:27 | |
![]() | Haha jag har bott i Norrköping i 25 år och vet att Volvos huvudkontor kommer flyttas bredvid Holmens längs strömmen... | |
| Midna79 | 2010-04-03 23:30 | |
![]() | Ingen kan veta vad som kommer hända - bara spekulera. | |
| Måns_E | 2010-04-03 23:32 | |
![]() | Det största misstaget var väl att Volvo såldes till Ford? Det kunde man ju räkna ut med lillfingret att det skulle devalvera Volvos värde och anseende. | |
| HumbleBug | 2010-04-03 23:32 | |
![]() | "Det är som att jag skulle påstå att jag kan förutspå Sveriges framtid för att jag bott här hela mitt liv." Eh, jag talar om ett företag... Din logik är lika vacklande som din förmåga att läsa vad andra skriver. Tolka och tro vad du vill, jag ger dig rätten att vara naiv och lycklig... | |
| odin - Administratör | 2010-04-03 23:33 | |
![]() | Jag låter dig också leva i din naiva tro :-) | |
| mrperfect | 2010-04-03 23:40 | |
![]() | Mobiltelefontillverkare har ju antappats med att låta sin personal arbeta under förhållanden som man absolut inte skulle tillåta i Sverige, jag minns dock inte om det var i Japan eller Kina, jag tror det var Kina. Arbetarna har 16 timmars arbetsdag och jobbar 6 dagar i veckan. Då jag gjorde det ett par månader så fick min chef en varning rots at han inte ens var inblandad i projektet vi jobbade med. Skall vi gruva oss ( sic !) för att Volvo kommer att byggas under liknande förhållanden? | |
| HumbleBug | 2010-04-03 23:50 | |
![]() | Låter som Kina. Den mesta av mobiltillverkningen sker där, även av japanska märken. I Japan har man också lagligt fastställd 8 timmars arbetsdag, men där arbetar också alla betydligt längre än så. 13 timmars arbetsdag är inte så ovanligt. | |