Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 690 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| HumbleBug | 2010-04-21 17:55 | |
![]() | Många spår att Googles glansdagar snart är förbi. Det kommer fler nya sökmotorer som sajter ansluter sig till. Altavista finns kvar. Men jag undrar var deras videosök har tagit vägen. Det var deras enda funktion som var bättre än googles. | |
| Haslo - Ej medlem längre | 2010-04-21 18:04 | |
![]() | Går ju inte googla sitt namn på din sida TS :( Annars hade jag lätt bytt! | |
| wildman | 2010-04-21 18:19 | |
![]() | Går och går... Men den hittade inte lika mycket träffar på mitt namn som google gör, och det brukar jag använda som referens när jag dömer söksidor ;-) | |
| Jumanjia | 2010-04-21 18:21 | |
![]() | Man får inte heller glömma en sökmotor.. wwwl.altavista.se | |
| Jumanjia | 2010-04-21 18:21 | |
![]() | www.altavista.se | |
| Jumanjia | 2010-04-21 18:29 | |
![]() | haha sorry såg nu ni hade redan skrivit om altavista hihi | |
| kajix | 2010-04-21 18:43 | |
![]() | jag minns när man kunde köpa böcker/häften med massa länkar i på bokhandeln | |
| dullard | 2010-04-21 18:50 | |
![]() | Problemet med Entireweb är att det inte går att söka på bilder. Spezify däremot är ju intressant. | |
| Guldplate | 2010-04-22 10:26 | |
![]() | IcaPika: Skillnaden mellan Facebook och Google är att Facebook är en community och dom håller sig innanför dom ramarna, än så länge. Google fungerar mer som länken mellan användaren och alla andra sidor på nätet. Så även om Facebook är större så har Google en betydligt mer strategisk användning och det gör dom mäktiga... | |
| Guldplate | 2010-04-22 10:46 | |
![]() | Apropå Entireweb så är det ju en beta-version så jag antar att dom blir bättre. Vissa saker har t.o.m. redan förändrats sen jag tittade in den för inte så länge sedan. Sen vet jag inte om det största antalet träffar är en bra parameter att gå efter. Hur många inaktiva sidor kommer inte upp på Google när man söker där? Kan Entireweb sålla bort alla såna mer effektivt så skulle deras sida få ännu bättre träffar än Google. Dessutom så skulle löst hängande information om personer försvinna, vilket bara är positivt. | |