Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 578 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2010-04-22 10:33 | |
![]() | Jag tycker dock det verkar som om vissa vill misstolka även om jag nu flera gånger skrivit hur jag menar... Krill-master- typ mina funderingar också. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:35 | |
![]() | Om du tycket det är lätt att bli misstolkad, hur tror du då Tora, Jonas och Madeleine har det? Nej, Tess, jag tror du har lärt dig en läxa :) Varför vi har kungligheter förstår vi när pöbeln öppnar mun. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:35 | |
![]() | Okej Tess. Jag förstår ditt resonemang, men delar inte din åsikt. Enligt min mening är det kotlettfrissans som bär ansvar för SIN relation. Taskigt av henne kan man ju tycka om hon nu visste vem han var och att han var i en seriös relation, men det är trots allt HAN som var i en "seriös" relation, inte hon. | |
| misfith | 2010-04-22 10:36 | |
![]() | fattar inte varför man går ut i pressen å berättar att man legat med nån, oavsett vem det är!!! om hon nu va så orolig för maddes skull så kunde hon väll på nått sätt försökt ta kontakt med henne eller hovet istället för att gå ut i pressen, enda anledningen till å göra det är för att hon vill ha uppmärksamhet! å skälvklart om detta är sant så är jonas ett svin men han är inte ett större svin än vilken annan person som hellst som är otrogen! | |
| Pelle99 | 2010-04-22 10:38 | |
![]() | Som jag förstod så visste inte norskan vem denna kis var. Men det kanske bara är naivt att tro det? Hon suktar nu givetvis efter både deg och lite kändisskap! Tess, håller med dig förutsatt att hon visste att han var upptagen. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:40 | |
![]() | jo, steve du har rätt. men jag utlämnade homon helt ur mitt inlägg för att jag redan har min förutfatttade mening om honom som en fjant :) man kan inte begära mycket av en fjant, därför la jag focus på hennes beteende att gå ut i pressen, inte hennes beteende att hon var fyllekåt. (även om hon faktiskt borde respektera den tilltänkta KKs relation, vilket en normalt funtad person gör) | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:41 | |
![]() | honom, även om felstavningen blev jävligt kul såhär i efterhand så var den inte med flit. | |
| Tess 08 | 2010-04-22 10:43 | |
![]() | Helt ärligt så tror jag inte att jag känt igen honom om jag sett honom live... Och det verkar vara fler som inte heller skulle ha känt igen honom. Det kanske inte är så otroligt att hon inte visste vem det var :) håller med misfith. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:44 | |
![]() | När jag var 21 respekterade inte jag andras relationer. Jag tänkte att de ändå var ganska stor sannolikhet att det blev slut förr eller senare. Det är inte realistiskt att känna djup vördnad, speciellt inte när det gäller personer som hänger på krogen. | |
| Tess 08 | 2010-04-22 10:45 | |
![]() | Krill-master - Haha! snyggt!! Jag utelämnade honom redan från början för jag var mer fundersam varför hon gjort som hon gjort och varför man skulle göra en sån sak. Sen har jag också förklarat att jag anser att vem som än är otrogen är ett svin, men jag tycker att båda två som har sex har ett visst ansvar (om de nu vet att den ena har ett förhållande) | |
| Megaherz | 2010-04-22 10:46 | |
![]() | usch, vem fan bryr sig. Press och media äcklar mig när de tar upp sånt här, låt de sköta sina problem i fred. Ingen "normal" människa skulle väl vilja läsa i AB "Din man har knullat runt", det är jobbigt nog redan innan för den som blivit sviken. Man borde bojkotta alla tidningar som skriver sånt. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:49 | |
![]() | Det krävs väl nästan att man läser skvallerpressen för att ha koll på vem som är tillsammans med vem. Men som krille säger, det handlar väl inte så mycket om vem man snackar om. Den som är i en relation är naturligtvis ansvarig för sin relation. Sen kan man ju tillägga att det borde vara default att respektera andras relationer som krill säger. Vad vill hon då, denna 21-åring som legat med maddes pojkvän? Kanske ville hon bara ha kul, kanske blev hon förförd av den lätt disneyromantiska tanken att ha legat med "nästan en prins?". Kanske är hon en lycksökerska som vill bli känd i svensk skvallerpress som den som ruinerade maddes förhållande? Kanske bryr hon sig inte? Kanske är det så att media blivit så kåta på tiger-woods skandalen att man nu söker med ljus och lykta efter att hitta något liknande (what happens in norway stays in norway, typ)... vem fan vet? Vi kan spekulera oss blåa i en okänd ung tjejs intentioner. Det vi vet är att han hade häng på att få gifta sig med vår prinsessa, och att han inte kunde hålla fingrarna i styr för att en liten blond norska tog av sig lusekoftan och blinkade med ögona... Tycker mest synd om madde jag. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:51 | |
![]() | Tycker mest synd om Tarras jag, för hon måste känna sig som en landsförrädare när hon verkligen hade behövts. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:52 | |
![]() | Vad jag förstod av artikeln så visste hon inte vem han var. Han hade t.ex. skrivit in sig på hotellet under falskt namn och använde sig av det. Hon är inte skyldig på något sätt alls enligt min mening. Hon hade ett one night stand och det är inte hennes skyldighet att ta reda på om han är upptagen eller inte. Sen pratas det om respekt för madde. Det är just det som Tora visar för henne eftersom hon berättar vad för svin som hon höll på att gifta sig med. Värre vore om hon hade gått ut med det efter bröllopet. | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2010-04-22 10:56 | |
![]() | Det handlar väl om mänskliga drifter här... det är människor det här också. Moralisera hit och dit kan man göra i det oändliga, den här typen av handlinger görs dock varje dag men blir vanligen inte omskrivna när vanligt folk är aktörerna. Jag tror nog att Madde klarar den här krisen, och att hon fortsätter att leva och att le. Hon är väl den enda i den där familjen som känns någorlunda ok. | |
| Annica_s78 | 2010-04-22 10:59 | |
![]() | Är det verkligen att visa respekt för Madde genom att gå ut med det i tidningen? | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:01 | |
![]() | Spelar väl ingen roll om hon gick ut i tidningen eller inte. Hur skulle hon annars ha gjort? Ringt upp Madde och berättat? | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:01 | |
![]() | Tja, on second thought så är det inte så jävla synd om madde. Hon har huvudet på skaft, så hon grejar det även om det säkert finns någon slags "royalistisk" press och förordning om hur man skall hantera detta. Norskan är väl "boven" i dramat både från medias och kungahusets perspektiv, samt en del vanligt folk antar jag. Jag håller med brokenstring till fullo. Hon har ingen skyldighet att försöka ta reda på en partners hemförhållanden. | |
| Annica_s78 | 2010-04-22 11:04 | |
![]() | Jag vet inte hur hon skulle berättat det, men i min värld är det inte så respektfullt att gå till tidningen och berätta en sån här sak. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 11:05 | |
![]() | Och aftonbladets "hovreportrar" får nöjet att åka till Bournemouth och samla smaskiga uppgifter om norskan från hennes studiekamrater. "Festar hon mycket?" "Har hon många pojkvänner?" "Skryter hon?" Våta drömmar för skvallerjournalister. Jonas kommer säkert att erbjudas terapi. | |