Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 628 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lailala | 2010-04-25 16:02 | |
![]() | Nej,men mina barn har varit med.Det brukar vara roligt tills mitten på mellanstadiet.Här är det missionskyrkan som har scouterna.Inte konstigt att barna inte vill vara med så länge kanske... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-04-29 07:18 | |
![]() | ja .jag har varit scout,har en hel hög med ungar som är med scouterna,jag tycker att det är bra verksamhet,med många läger,med ledare som är Guld,öskar att jag hade tid att vara med mer,men tiden räcker inte till.det är kul med så många positiva svar | |
| Bim1964 | 2010-04-29 10:06 | |
![]() | Nja en väldigt kort tid i början på 70-talet minns det knappt. Var nog mest en prova på grej när jag var en sådär 9 år. Var inte riktigt min grej att lära mig knopar å annat. | |
| rosamolnet82 | 2010-04-29 10:18 | |
![]() | jodå, var scout.. "lysmaskarna" hette våran grupp minns jag :) | |
| HumbleBug | 2010-04-29 10:39 | |
![]() | Jag blev duktig på knopar. Jag band fast de yngre barnen och var jättestolt när de inte kom loss. Det är inte lätt som elak clown och samtidigt vara Scout. Visste ni förresten att scouterna startade som en ungdomsrörelse i Sydafrika? | |
| Satyra | 2010-04-29 12:52 | |
![]() | Jag har inte varit scout men jag har lett båda mina barn till kåren när de börjat skolan. Av den anledningen att jag tycker det är en utmärkt fritidssysselsättning. Här har de gått: www.ssf.scout.se/sod...s- scoutkar Dottern var dock bara kvar en termin. Hon är från födseln ett "asfaltsbarn" som inte gillar att vistas i naturen :-o, men sonen var flitig scout (sjöscout de sista åren) under sju års tid och hade mycket glädje av det. | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-04-29 18:30 | |
![]() | Jag har aldrig varit scout. Min son är med där nu, tycker det är jätteskoj som fritidssysselsättning! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-04-29 18:57 | |
![]() | Nej, självklart inte. | |
| Kumba | 2010-04-29 19:10 | |
![]() | Jajamen! Jag har lärt mig mkt nyttigt och hade skitkul vi var både killar och tjejer men unga så jag brydde mig mest om äventyren som det var för mig på den tiden, ca 26 år sedan.. Jag hoppas min dotter vill vara med i Mulle sen scouterna så småningom. | |