Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 478 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jan_Blank - Ej medlem längre | 2010-04-27 12:39 | |
![]() | Jag träffade en transa i full kvinnomundering men hade jäkligt svårt att acceptera detta "beteende" för han/hon hade helskägg.... Skall tillägga att jag inte har något emot transor eller andra med annorlunda läggning än mej men just detta kändes fruktansvärt fel.. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-04-27 12:40 | |
![]() | Vilket får mig att undra varför vissa kvinnor har mustache på fullt allvar. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-04-27 12:40 | |
![]() | suratanten.blogs.se/...h~ 3027979/ exempel | |
| mjangsan | 2010-04-27 12:51 | |
![]() | Hoppas det går bra för dig. Känner ingen transvestit men har träffat på ett par när jag jobbade i butik en gång. Det var både man och kvinnor, klädda till det andra könet. Det var roligt att se människor som gör det de känner för, men visst tittar man lite extra som man gör när man stöter på något ovanligt. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 13:26 | |
![]() | jag blev uppbjuden av en transa på efterfest i h*ns waldorf svit i NY en gång. jag brukar vara snabb på att plocka upp vibrationer men den här stackarn höll på i timmar å smörjde mig med champagne, snittar, o dekadenta varor innan det gick upp ett ljus. männsikan var intresserad och stötte på mig för allt h*n förmådde! guuud vad jag skrattade:) jag har mkt svårt att förstå den här grejen, iaf så länge personen är straight. har en hel del homovänner som mixtrar m sånt men det e inte svårt att förstå. man laborerar m identiteter eller har kul bara. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 13:30 | |
![]() | btw är jag 170 alltså 182-185 för det allra mesta. konstigt nog har jag aldrig kännt mig stor, inte heller upfattas jag som det, det är jag säker på. aldrig för mitt liv kännt mig som en transa heller. det är väl om feminiteten (med attribut) är påklistrad och inte kommer innifrån man känner så kan jag tänka. | |
| -Niskanen- - Ej medlem längre | 2010-04-27 13:31 | |
![]() | Har en bekant eller rättare sagt känner honom-henne. Han har bytt kön från kille till tjej och trivs bra med det. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 13:33 | |
![]() | ""En transvestit är en person som har behov av att klä sig och agera som ett annat kön." Jag tror att det har just med ordet behov att göra. Lite som folk som är beroende av nikotin, alkohol etc. Man kan klara sig utan men behovet gör att man mår bättre när man gör det. " hmm, låter väldigt osunt när du presenterar det så. | |
| wildcard | 2010-04-27 13:44 | |
![]() | ramsay: Att vara feminin, sitter det i kläderna? Du kan inte känna dig feminin om du är naken? Jag har en genuin känsla av att vara feminin, behöver inga yttre attribut som smink och "fina kläder", det är nog därför jag känner mig som en transa när jag har dem. Det blir "för mycket" direkt! =) | |
| Little 15 - Ej medlem längre | 2010-04-27 13:54 | |
![]() | Jag har heller aldrig känt mig som en transa i högklackat och kortkort. Och ja, jag känner mig feminin utan kläder och smink. Känner mig feminin i vad jag än har på mig. Det handlar väl helt klart om att kunna bära upp de feminina kläderna och sminket utan att det ser "tacky" ut. Inte alla som kan det. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 13:54 | |
![]() | naturligtvis gör jag det, än mer. men när man känner att ens yttre speglar o är i smamklang m ens innre brukar man trivas. för mycket blir det bara om det inte görs med stil eller om man anar att det är påklistrat. | |
| apbur | 2010-04-27 14:01 | |
![]() | Men om man trivs med att se ut som en transa? Transor måste givet känna att det är påklistrat, annars ser de inte ut som transor? | |
| wildcard | 2010-04-27 14:07 | |
![]() | apbur: En del transor skulle du nog inte se att de är det... | |
| apbur | 2010-04-27 14:17 | |
![]() | Nu var det ju inte jag som påstod att alla som ser ut som transor inte känner sig bekväma i sina kläder. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 14:21 | |
![]() | jag vet ärligt inte vad en transa känner. många transexuella (light kanske) personer jag känner är övertygade om att de är de vackraste kvinnorna på jorden trots peruk på sned och varulvssminkning. jag menar mer detta att som kvinna känna sig som transa. jag sa bara att jag aldrig har kännt så och vad det beror på för min del, trots 185 över marken med mina skor (som jag bär ewery day, all day). | |
| wildcard | 2010-04-27 14:28 | |
![]() | Äsch de är nog lika olika, både i utseende och på insidan som vi andra är... *ler godmodigt* =) Jag trivs bäst i jeans och tröja, tycker att det kan vara nog så feminint och fint, känner mig aldrig "utklädd" då. Det var det jag menade. Transan som jag är bekant med är snygg både med klänning och i kostym, han ser mer bekväm ut i klänning än jag gör, dock. Jag gör ingen bedömning om vad som är mest feminint ut, nu. | |
| wildcard | 2010-04-27 14:29 | |
![]() | *ser mest feminint ut* grrr, vad fingrarna och hjärnan samarbetar dåligt! | |
| Mathisen | 2010-04-27 14:30 | |
![]() | Jag skulle känna mig som en transa om jag gick i klänning och högklackat. Och ändå är jag tjej. Eller är jag? Könsneutral passar nog bättre. | |
| apbur | 2010-04-27 14:32 | |
![]() | Jag tror snarare det handlar om smak och inte hur bekväm man känner sig. Har lite svårt att tro att varenda öststatsbrud känner sig obekväm. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-27 14:33 | |
![]() | det kan jag tänka mig att du skulle mathisen:) btw tycker jag av någon anledning att det är mkt snyggare m "könsneutrala" tjejer. det är riktigt hett. män blir pajasar för mig. | |