Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 626 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| promenad - Ej medlem längre | 2010-04-28 10:26 | |
![]() | wichgame: Är det inte en fleecetröja du har på bilden? Å andra sidan tillverkas fleece av gamla pet-flaskor | |
| Jezzicca | 2010-04-28 11:40 | |
![]() | pickan2: Ursäkta att inte så mycket info finns om bakgrunden, detta kommer att finnas i den djupgående undersökningen som troligen kommer att skickas ut senare under dagen till dem som valt att delta. | |
| witchgame | 2010-04-28 12:34 | |
![]() | promenad; nej det är en stickad sjal i ull jag har på mig på bilden, och jag vet att fleece är en återvinnings-produkt från petflaskor, så långt bra ur miljösynpunkt. MEN när kläderna man använder torrfäller och du skurar hamnar det i vattensystemet, samma när du tvättar dem. Plastpartiklar bryts inte ner på lång tid, därför är det inte så bra för vattenmiljön. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-04-28 12:51 | |
![]() | men man brukar ju ta bort luddet när man tvättar, iaf jag. Om det fastnar i ventilen. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-04-28 12:51 | |
![]() | fåglarna kanske bygger bo av det? | |
| witchgame | 2010-04-28 12:57 | |
![]() | =S , ja vad ska jag svara på det ? du får fråga en miljöexpert som har mer fakta att ge. Jag har bara delat med mej av det jag har hört av vattenforskare. | |
| Jezzicca | 2010-04-28 13:10 | |
![]() | Tack till alla som medverkat. Om 10 minuter stängs undersökningen ned. Är det nån sista som vill delta så gör gärna det nu. Tack så mycket! :) | |