Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 575 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Smultronet81 - Ej medlem längre | 2010-05-17 21:03 | |
![]() | Ewokerna74: TACK! Låter toppen!! Precis så jag menade, att jag tänkt bygga runt med tryckimpregnerat. Ska kolla Rustas hemsida!! Hur gör din granne på vintern mer än tömmer poolen o lägger på skyddet? Nåt annat att tänka på? | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2010-05-17 21:25 | |
![]() | Billiga pooler fungerar inte! Problem: algväxt, sutsansamling pga för klen rening, för kallt vatten pga avsaknad av värmare och för kallt klimat. ¨ Större pooler i Sverige är också mest bara problem. Pga det kalla klimatet behövs värmare vilket gör driften svindyr. Tips! Köp ett hus i Florida med pool (billigt just nu). | |
| Gautama | 2010-05-17 21:30 | |
![]() | En del är ju bara för gnälliga eller också så har de ingen erfarenhet alls. Skit i det smultronet81. Det funkar utmärkt med en sån som du tänkt dej, det viktiga är att sköta om den med klortabletter och rengöring. Tänk också på att ha bra fast underlag som den ska stå på, bygg något. Det är bra för då riskerar den inte skadas på stenar, kvistar och dylikt och du får den också helt rak. Uppvärmningen behöver du inte heller oroa dej för eftersom det handlar om en sån liten pool. Lycka till och ha en skön poolsommar:-) | |
| ewokerna74 - Ej medlem längre | 2010-05-18 01:17 | |
![]() | Smultronet: De gör ordentligt rent i hela poolen och ser till att alla slangar är bortkopplade och tar in både dem och reningsverket, så de inte spricker i kylan.. Sen är det täcke på som gäller över vintern :) Faen, nu blev jag också sugen på en pool :). Fast det känns ju lite överlyxigt när jag har bara 50m till närmsta sjö.. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-05-21 21:03 | |
![]() | vi hadde en pol,sen åkte vi bort en vecka sen när vi kom tillbaka,så var det en grön alg soppa i polen,för oss var inte en pol någon höjdare ,men är man hemma jämt så tiden fins att passa polen ,och hälla i kemikalier så varför inte | |