Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 714 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| cheesemaster | 2010-05-17 18:01 | |
![]() | sverigedemokraterna + kd. ja det skulle bli en skön mix av galningar. som tur är lär inget av dessa urålderspartier klara spärren.. | |
| Lindsey5 | 2010-05-17 18:03 | |
![]() | SD lär ramla ur riksdagen igen, de har ingen politik som håller i längden. | |
| Helt | 2010-05-17 18:04 | |
![]() | Räknar kallt med att SD tar en riksdagsplats. Skulle vara skönt att sätta lite press på alla mångkulturalister och i framtiden skulle det kunna leda till Sverige inte blir ett mångkulturellt land. | |
| cheesemaster | 2010-05-17 18:05 | |
![]() | ju mer jag tänker på sd+kd ju bättre blir det. tro på gud och vara rasist.. åsa-nisse i högform liksom. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-05-17 18:06 | |
![]() | Malman: klart jag har en uppfattning om partiet till att börja med. Och det jag fick höra gjorde det hela (vilket jag inte trodde) ännu värre. Naturligtvis får man tycka som man vill. Och jag tycker att SD är ett smygrasistiskt missnöjesparti och en skam för Sverige. | |
| Lindsey5 | 2010-05-17 18:07 | |
![]() | Blir Mona statsminister så blir detta en fars... | |
| Anarquista - Ej medlem längre | 2010-05-17 18:08 | |
![]() | Eftersom den parlamentaristiska diktaturen inte är något jag stödjer så tänker jag rösta blankt i riksdagsvalet. Däremot tänker jag rösta på Kommunistiska Partiet i lokal/landstingvalet bara för mitt eget höga nöjes skull. | |
| Helt | 2010-05-17 18:09 | |
![]() | Definition på rasism: 1. Erkänner olika raser. 2. Tillskriver olika raser olika egenskaper. 3. Värderar olika raser efter detta. Jävla pajasar. Har ni ens gått i grundskolan? | |
| malman | 2010-05-17 18:13 | |
![]() | Sverige demokraterna är inte det rasistiskt men de har en poäng med att varför ta in mera invandrade när vi som redan bor här inte klarar oss. sen så tycker jag att kristdemokraterna har en mycket bra familje politik, de vill att familjen ska vara i centrum. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-05-17 18:17 | |
![]() | Malman: Sen har vi ju den lilla detaljen att KD inte accepterar homosexuella som jämlikar till heterosexuella. Angående SD: att ta in mer invandrare är på sikt det som kommer rädda Sverige från avbefolkning. | |
| Helt | 2010-05-17 18:21 | |
![]() | Slänger man in ett påstående om att invandring är det som kommer rädda Sverige från avbefolkning bör man ju ha en källa till det hela. Är inte detta främst en vuxensajt? Man börjar ju undra. | |
| malman | 2010-05-17 18:23 | |
![]() | jag ser inte homosexuella som jämlikar häller tycker det är fel men jag tänker inte diskutera det då det kan missuppfattas och göra folk mycket upprörda och det är ju inte meningen i detta forum, här ska vi tycka saker men inte göra folk ledsna. men jag tycker inte vi behöver ta in mera invandrare nu och det ska gälla alla norrmän, danskar, iranier osv | |
| af81 - Ej medlem längre | 2010-05-17 18:27 | |
![]() | Att invandring räddar landet från avbefolkning är ett poppis uttalande att använda så fort man diskuterar invandringsfrågor, detta är ju givetvis bara ett antagande. | |
| Pocaloca | 2010-05-17 18:34 | |
![]() | inget. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-05-17 18:59 | |
![]() | Själv synsättet att invandrare kommer till Sverige för att parasitera, bosätta sig i de lägenheter vi behöver (yeah, sure, ni vill säkert bo i Rosengård) och söka socialbidrag för att de inte orkar göra något annat (som man verkligen lever gott på) - det är cyniskt och trångsint och verklighetsfrånvänt och säger mycket om en själv. Jesus Christ. Detta var inte tänkt att förvandlas till en tråd för SD-företrädare. | |
| Bitte - Administratör | 2010-05-17 19:02 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ad id=22681 Här finns en liknande tråd,, Bitte | |
| Helt | 2010-05-17 19:11 | |
![]() | Jag ska rösta på elsa89. Då får vi kompetens :) | |
| clinton | 2010-05-17 19:15 | |
![]() | Tror att en del av problemet som invandringen har skapat(för problem i olika former har den defenitivt skapat) har att göra med att en stor del av våra invandrare kommer från kulturer som ej har ett sådant socialt skyddsnät som t ex sverige har, utan från , ska vi kalla det, "familjekulturer" där man försörjer sina gamla och sjuka inom familjen. det gör att man inte har en samma sorts lojalitet gentemot staten och hela sammhället som vi har blivit uppfostrade till. obs, jag är EJ SD.are...har röstat till vänster hela mitt liv, men inför detta val har jag faktiskt ingen aning om hur jag ska gå då jag tycker de rödgröna är helt ute och cyklar med sina vallöften, dessutom tycker jag inte att Mona S verkar ha kompetens nog att ha statschefsämbetet. | |
| No 5 | 2010-05-17 19:28 | |
![]() | elsa89 "Jesus Christ. Detta var inte tänkt att förvandlas till en tråd för SD-företrädare." du ställde ju en fråga, varför ska inte även sd-are få svara? | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-05-17 19:37 | |
![]() | Clinton: intressant inlägg! Jag håller med dig till största delen. No 5: naturligtvis ska alla svara om de vill det. Jag vill dock gärna ha en bredare diskussion där fler partier är uppe på tapeten, tråden handlar inte (bara) om SD. Jag vill bara klargöra: jag tycker också att det finns stora problem med invandringen. Jag tycker dock att SD:s sätt att hantera det hela är helt fel väg att gå. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2