Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LaCrüll | 2010-05-18 23:57 | |
![]() | Ja, men gäspa inte då - då missar du lilla Grästorp... | |
| skogstorparn | 2010-05-19 06:07 | |
![]() | "Grästorp för mig är en håla där det dricks hembränt och man slåss. De gillar bilar och de flesta är rasister och/eller raggare." ungefär som 100tals andra order i samma storlek på landsbygden då? Grästorp är säkert varken sämre eller bättre..annars är skaraborgare jäkligt trevligt folk..le-lou är säkert inte intresserad av partylivet i första hand,verkar va ett bra ställe för en barnfamilj! | |
| Megaherz | 2010-05-19 09:47 | |
![]() | Jo, jag har inte sagt att det är nån större skillnad från en annan liten landsbygdsby. Men det är det intrycket jag har, eftersom det jag har hört från Grästorp är just så. xD | |
| Tinna | 2010-05-19 13:22 | |
![]() | Har hört från en f.d Grästorpare att "alla känner alla" och "alla har varit med alla" där. :P | |
| wildcard | 2010-05-19 13:47 | |
![]() | Tinna: då behövs det lite nytt blod, kanske? ;D Verkar vara en bra skola i alla fall... Lycka till med flytten, le-lou | |
| Emollas | 2010-09-12 22:00 | |
![]() | Grästorp är en helt underbar Håla. född och uppvuxen i Grästorp är jag, bodde där i 22 år. Vill du ha reda på mer saker om Grästorp gå in på deras hemsida. www.grastorp.se/ De har ett hockeylag som är i division 1 nu. www.betapet.se/forum...-0 #1270257 De har ett j... anama till sportföreningar som offrar sin själ i att Grästorps ska finnas på kartan. Sveriges enda rakbladsfabrik ligger där. Ligger mitt i västra Götaland Grästorp har varit med i Guniess rekordbok. Har en väldigt bra skola för att vara en sådan liten kommun. visst finns det negativa saker om Grästorp, men jag trivdes jättebra. Har tyvärr flyttat därifrån på grund utav att de inte hade något sjukhus som jag kunde jobba på. | |
| Ässät | 2010-09-12 22:02 | |
![]() | Bor nog nära Grästorp men har nog aldrig varit där. Har nog inte hört nåt som finns där heller därav att jag aldrig varit där *s* | |
| mrperfect | 2010-09-12 22:02 | |
![]() | en sekreterare på jobbet var därifrån, nu bor hon i Italien :P | |
| mrperfect | 2010-09-12 22:02 | |
![]() | Tinna jag hart hört detsamma :) | |
| Guldplate | 2010-09-13 03:24 | |
![]() | Grästorp som jag ser på stan är en lugn och fin litet samhälle. Som singel och med lusten att göra saker och träffa folk så kanske jag inte skulle välja att flytta dit. Fast med en familj med små barn så skulle jag kunna överväga det. Det är som sagt inte långt till Lidköping heller, där jag bott i ca 6 år. En stad som har allt en barnfamilj behöver. En rejält fin mysig stad med Vänern och Läckö Slott, Rörstrand m.m. som kända turistmål. Ett rejält torg mitt i stan där torghandel sker varje onsdag och lördag, och vem som helst kan hyra en plats där. De har en stor och populär återkommande händelse barn i låg och mellanstadiet är klassfotbollen. Idrotten i området är utomordentlig ifall ni är intresserade av det. Lidköping har bandy-elitlaget Villa, världsfemman i tennis Robin Söderlings hemmaklubb ligger där (tillika Anders Järryds gamla hemmaklubb) och de anordnade Davids Cup i somras. Vår gamla världsmästare Frank Anderson brottades också för Lidköping. Lite dåligt med uteställen för den som gillar det. (Lidköping har bara ett, förutom pubarna, och det är stadt.) Så det Grästorp inte har kan städerna runt omkring kompensera upp ganska bra. =) | |
| Emollas | 2010-09-25 15:35 | |
![]() | Nu kan jag svara på vad Grästorp är känt för just nu. Jo dessa nynazister har ju kommit till makten där. www.dn.se/nyheter/va...-1 .1176925 Synd bara att det var detta dem skulle bli känt för... | |
| Minta | 2010-09-25 15:57 | |
![]() | Min syster och svåger har ett torp där. Det ser idylliskt ut, mycket vilda djur, älgar, grävlingar, rävar och vildsvin som man kan få se passera revy utanför fönstret. Andra arter är invandrarfientliga element som har skylten "Allah bor inte här" på bilen. När de inte är i torpet har de haft påhälsning flera gånger, folk har varit inne i huset men inet tagit något. | |
| Minta | 2010-09-25 15:58 | |
![]() | Ja, Grästorp har nu blviit kända för att ha fått in en nynazist i kummunfullmäktige. Han intervjuas i dagens GP. | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-09-25 16:00 | |
![]() | Ja, det är ju för gräsligt:) | |
| PalomaFaith | 2010-09-25 16:20 | |
![]() | Må så vara att det finns mycket skit i Grästorp, har aldrig varit där själv så jag kan inte säga, men jag har en vän som är därifrån och han är utan att överdriva den godaste människan jag nånsin träffat. Så det kan gå bra ändå! | |
| Emollas | 2010-09-25 16:34 | |
![]() | lite bilder från manifestationen www.gp.se/nyheter/bi...la ceholder | |
| Emollas | 2010-11-11 22:34 | |
![]() | Snacka om att svenskarnas parti i Grästorp får pubilicitet. Nu anmäler de Grästorps kommun till jo nlt.se/startsidan/gr...rp s-kommun Var ska det här sluta... Det komiska är ju att han själv sitter i kommunfullmäktige i Grästorps kommun. Va jag sen inte förstår är, hur en Nazist inte kan acceptera en utlänning när han accepterar deras mat och sakerna de bygger. Titta bara på denna artikel också. nyheter24.se/maktkam...i- grastorp Det kanske finns svenska pizzabagare men en pizza är ju inte direkt svensk mat:). Han kanske skulle leva på köttbullar och potatis eller falukorv med mos, för det är ju svenskt. Han kanske gillar lutfisk också | |