Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 205 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mammamu - Ej medlem längre | 2006-06-01 22:51 | |
![]() | Lite sunt förnuft är väl aldrig fel, att fuska borde väl alla förstå att det inte är tillåtet?! | |
| Qrax | 2006-06-01 22:54 | |
![]() | När jag spelade på en annan Alfapet-sida var det tillåtet. Eftersom jag inte hade sett nåt annat tog jag för givet att det var tillåtet här också. Har man godkänt villkoren är det ens eget problem om blir avstängd p.g.a. att man bryter mot något som står där, oavsett om man läst det eller ej. Bryter man mot någon regel som inte står nånstans eller som man inte blivit upplyst om är det sidskaparnas problem och inget som användare ska få lida för. | |
| noRnoS | 2006-06-01 23:41 | |
![]() | Ja, har efterlyst att villkoren också borde återfinnas under "Spelregler" i huvudfönstret. Där skall det klart framgå att anagramprogram, digitala ordlistor etc är förbjudna. En del läser nog inte villkoren när man registrerar sig. Sedan finns ju de som ger blanka fan i allt vad regler heter, de får övervakarna hantera. | |
| Mikkamel | 2006-06-02 02:19 | |
![]() | Ett tillägg. Bör inte de bästa rullningarna från orankade matcher få sin egen rullningstopp? Som tidigare nämnts så är det ju en speciell spelstil och jag tycker nog att de som orkar sitta och bygga ihop ord som CAMOUFLAGEBYXOR förtjänar att få det ihågkommet någonstans. På så vis så kan folk ägna sig åt den udda hobbyn i orankade spel så att det inte är något fusk inblandat och fortfarande hamna på en lista. Jag tycker personligen att det är kul att titta in på rullningstoppen ibland och se hur obscent högra poäng det är möjligt att få. Om alla uppgjorda rullningar skall rensas bort så blir det inte lika intressant. | |
| Redatoon - Ej medlem längre | 2006-06-02 09:35 | |
![]() | bra inlägg och bra ändring, ska bli kul och se den ärliga rullningstoppen. .:) | |
| Pekkis | 2006-06-02 09:57 | |
![]() | *instämmer med föregående talare* | |
| Jack Sanchez - Ej medlem längre | 2006-06-02 16:03 | |
![]() | Johnny_R Skaffa dig en hobby istället för att sitta här och läsa igenom folks rullningar och sedan anklaga dem för fusk. Mind your own goddamn business. | |
| Bartendern - Ej medlem längre | 2006-06-02 20:11 | |
![]() | hur ska man kunna veta om nån fuskar då? | |
| Johnny_R - Ej medlem längre | 2006-06-02 20:50 | |
![]() | Jack 'tuffingen' Sanchez: Jag förstår att det är frustrerande för någon som du att för närvarande ha en rating som motsvarar ditt födelseår (1992) men att jag, vi, skulle ignorera folk som fuskar är väl inte ett alltför klokt uttalande från din sida. Jag har blivit rättad på vissa punkter, självklart ska man inte bry sig om rullningar som skett i orankade matcher men det faktum att det här fenomenet existerar för att gynna sin egen rating kan vi inte bortse ifrån. :-) Puss. | |
| fesoj | 2006-06-05 01:19 | |
![]() | en fråga? kan man inte spela mot sig själv och få med en rullning på rullningstoppen... provade nyss men de kom ej upp på listan... nån som vet?? | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2006-06-05 01:23 | |
![]() | Nej, det går inte | |
| alfalfafrö | 2006-06-09 00:34 | |
![]() | Hur har det gått med rullningstoppen? Missförstod jag, eller skulle inte ord som rullats i orankade matcher försvinna därifrån? Ingen hjärtefråga, men jag kom att tänka på det. | |
| Flicksnärta | 2006-06-09 01:37 | |
![]() | Hur kan övervakarna se om man använder ett datorprogram? Är inte det något som finns på ens egen dator? Eller är det något man använder online på nätet samtidigt? | |
| flaxbuster | 2007-05-18 02:22 | |
![]() | Om jag läst det rätt så får man fortfarande sitta och spela en uppgjord rullningsmatch sålänge uppsåt för att förbättra sin ranking ej finns? Kan ni inte dela upp rullningsrankingen i två grenar istället; en för de här mästerrullarna som inte har något annat att göra en fredagkväll än att knåpa ihop monsterrullar, sen en för de som verkligen spelat en rankad match och med både tur och skicklighet fått in en rullning? Jag ser hellre än renodlad rullningsranking på vad folk fått i en ärlig betamatch än något pysselord. | |
| sakoline | 2007-05-19 15:23 | |
![]() | flaxbuster: Hur ska man kunna se detta? äR DET BARA monsterrullarna som skapats på ett orankat spelbräde? | |