Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 226 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordfröken | 2010-05-28 09:50 | |
![]() | Har du fattat samma som mig då? Att man måste ladda på med minst 50 kr för att öht kunna ringa? | |
| Mindymoo | 2010-05-28 10:13 | |
![]() | Årskortet ska kombineras med en prisplan för ringande, som jag förstod det. Kontantkort eller annat. "Årskorten är en nyhet för Telia Refill som du kan köpa oavsett vilken prislista du ringer med och det finns inga laddningskrav. " Laddar man med bara 50 kostar det mycket i minutpris... www.tewss.telia.se/p...er .product Jag skulle kolla extra noga... | |
| Mindymoo | 2010-05-28 10:19 | |
![]() | Har själv Telia /abonnemang prata på/ plus betalar 99/månad för obegränsade sms... Så tack för tipset om årskort istället! | |
| ordfröken | 2010-05-28 10:23 | |
![]() | Mindymoo: Då har vi förstått samma då :) Eftersom jag i princip aldrig ringer och de jag ev ringer till har (eller kommer att byta till) Telia också så blir det ju gratis att ringa till dem om man väljer Telia Vänner (end öppnngsavgift) så detta måste vara ett bra val tror jag. :) | |
| ordfröken | 2010-05-28 10:29 | |
![]() | Som jag förstår det så är det ju gratis att ringa till alla Teliatelefoner oavsett hur mycket Telia Vänner man laddar på. | |
| Mindymoo | 2010-05-28 11:00 | |
![]() | Det låter ju riktigt bra, synd jag har bindningstid. Ska försöka ringa och trixa mig ur det :P | |
| niala22 | 2010-05-28 11:10 | |
![]() | Men alltså, vem har eg telia nuförtiden? så ser jag det. | |
| ordfröken | 2010-05-28 11:29 | |
![]() | Ja visst låter det bra Mindymoo. :) Hade telia förut men gick nyss över till Comviq Kompis för att barnen har det. och vi skulle kunna sms:a gratis. Detta verkar dock bli dyrare i längden ändå. :( Och så kom Telia med detta årskort ett par dagar senare när jag nyss bytt....Typiskt! Så vi funderar på att byta över till detta hela familjen. :) | |
| Sote | 2010-05-28 12:51 | |
![]() | Kolla först vad dina ungars kompisar har för nåt. Mina ungar fick 3 telefoner för några år sedan och sedan visade det sig att alla deras kompisar hade comviq vilket gjorde att det blev dyrt både för mina ungar och deras kompisar. Nu ska vi byta så dom också har comviq för det är ju ungarna som använder mobilen mest. Dom pratar nästan aldrig utan sms ar hela tiden. Pratar med kompisarna gör dom på skype när dom är hemma. | |
| ordfröken | 2010-05-29 09:28 | |
![]() | Tack Sote men mina barn sms:ar endast (i princip) och om de ringer så är det till mig i så fall. Detta med Telia Årskort skulle ju ge oss 5000 fria sms/mån till alla nät och fria samtal tll alla Teliatelefoner (om man laddar minst 50 kr TeliaVänner) så det låter som det vore bra. Deras kompisar har väldigt blandat med både Telia,Coviq och 3 så det är en salig röra. :) | |
| naima97 | 2010-05-29 17:45 | |
![]() | detta låter jätte bra tycker jag! Kanske ska skaffa det =) | |
| ordfröken | 2010-05-30 08:40 | |
![]() | naima97: mmm det låter bra :) | |