Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 201 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-06-26 00:15 | |
![]() | Fazer gör en chokladkaka med Marianne-bitar i. Sjuuukt beroendeframkallande. Rekommenderar jag till alla chokladälskare. Marabou med polkagris kan slänga sig i väggen i jämförelse. | |
| Tess 08 | 2010-06-26 00:42 | |
![]() | Pseudo verkar försöka putta tant-åldern framför sig genom att försöka intala sig själv och oss att ho inte gillar Marianne :P | |
| krillo18442 | 2010-06-26 00:58 | |
![]() | Den röda är sk**äcklig och har alltid varit. Det värsta är att ala andra tycker den e gp och vill bjuda. | |
| krillo18442 | 2010-06-26 00:59 | |
![]() | gp=go | |
| bulll | 2010-06-26 22:46 | |
![]() | En användare nämnde sidenkuddarna, och jag undrar verkligen vart de tog vägen!! Tyckte de var sjukt goda, eller så var det bara så att jag var totalt sockerberoende redan som liten och det var godiset som, bredvid blockchoklad, fanns att stjäla hemma hos mormor och morfar. Men - vet någon månde vart sidenkuddarna gömmer sig i detta nu, så kläm fram med det bara!! (Marianne-godis är för övrigt asgott, mums, kan äta hur mycket som helst. Dessutom är det snudd på laktosfritt, vilket min mage uppskattar.) | |
| Smultronet81 - Ej medlem längre | 2010-06-26 22:50 | |
![]() | Den vanliga mariannepåsen gillar jag bäst!! Går i perioder, kan "glömma av den" länge och sen plötsligt köper man hem en påse och vips har man fallit igen för den. Håller med om att den kanske känns lite tantig.. Men vem bryr sig? Ska vi gå in på mer detaljer så brukar jag nästan alltid börja bita på den så man når chokladen snabbare. Fast min förhoppning är varje gång när jag köper den att njuta läääänge och INTE bita. Lyckas sådär kan jag ju säga. Är det gott så är det gott o då kastar man nästan i sig dom. (som tur är syns det inte på mig:)) | |