Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 082 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kina65 | 2010-07-04 22:22 | |
![]() | Nu blev kopieringen lite konstig, men det är harmonia spa i karlstad jag varit på. tror de flesta salonger har sin prislista på nätet. jo 1200 per gång. :-( dyrt men jag tycker att det är värt det. sen måste du tänka på att det ska gå en sex åtta veckor mellan varje gång och man får inte vara solbränd. E rmANENt h å r bor t tAgNiNg E LoS oc h i P L Med en helt ny teknik, ELOS, kan vi behandla ett bredare spektrum av hårfärger tack vare kombinationen av optisk (ljus) energi i kombination med Bi-Polarisk Radiofrekvens. Överläpp................. ......................... ......................... ......................... ......................... .........750:- Haka ......................... ......................... ......................... ......................... ......................... ........850:- Överläpp & haka / Haka & hals / Haka & polisong / Kinder ......................... ................1.100:- Hela ansiktet ......................... ......................... ......................... ......................... .................1.950:- Händer eller fötter ......................... ......................... ......................... ......................... ...........900:- Armar ......................... ......................... ......................... ......................... ......................... ...2.200:- Underarmar ......................... ......................... ......................... ......................... ...................1.200: - Armhålor ......................... ......................... ......................... ......................... ......................... ..850:- Hela ben ......................... ......................... ......................... ......................... ........................4 .500:- Lår ......................... ......................... ......................... ......................... ......................... ........2.950:- Underben ......................... ......................... ......................... ......................... ......................2.2 50:- Bikinilinje ......................... ......................... ......................... ......................... .......................1. 200:- Hel rygg ......................... ......................... ......................... ......................... ......................... 3.900:- Axlar & skuldror ......................... ......................... ......................... ......................... ............1.700:- Nacke ......................... ......................... ......................... ......................... ......................... ......750:- Bröst ......................... ......................... ......................... ......................... ......................... .....2.000:- Bröst & mage ......................... ......................... ......................... ......................... ................3.000:- Magsträng / Bröstvårtor ......................... ......................... ......................... ......................... ..850:- | |
| emmylicious | 2010-07-04 22:32 | |
![]() | Här finns också prisexempel, och det lutar åt att det blir den salongen jag kommer använda mig av.. www.dermaclinicns.se...-p rislista | |
| Lillstölla | 2010-07-04 22:42 | |
![]() | Jobbigt bara att det är så mycket pengar, är ju egentligen inte dyrt för att bli av med det, men har man inga pengar blir det ju dyrt. | |
| Svedboy | 2010-07-04 22:43 | |
![]() | Jag skulle gärna vilja veta om det också finns laserbehandling för ökad hårväxt..vi är några stycken som skulle behöva... | |
| annakarineli | 2010-07-04 22:54 | |
![]() | Svedboy: Det finns det: Hair Restoration Clinic på Södermalm i Stockholm är ett en sådan klinik. Har de någon slags delbetalning för hårborttagning? 4500 för var gång är ju hiskeligt mycket pengar och kräver ialla fall med min lön ett tags sparande... | |
| apbur | 2010-07-04 23:09 | |
![]() | Blir män ifrågasatta om de vill ta bort allt hår i ansiktet? De borde ändå uppleva större problem än ts när det gäller rakning. Lite grövre hår man tampas med i ansiktet som man. | |
| annakarineli | 2010-07-05 00:50 | |
![]() | apbur: mina hår på benen är lika grova som många mäns skäggväxt. Hade jag bara "normal" behåring och om det räckte med att raka benen en gång i veckan så skulle jag knappast intressera mig för mer permanenta metoder så dyra som de är. Nu kan jag raka benen ett par gånger om dagen och huden ser ut därefter så att visa benen är ingen hit. Och jag vill inte gå runt med jättelurviga ben. Som man kan man ju få ha lite skäggväxt utan att det stör, men ärligt talat är det väl inte så fint på en tjej enigt mitt tycke! | |