Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 855 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-05 15:00 | |
![]() | Har haft ett flertal Samsungmobiler och gemensamt nämnare är riktigt dålig batteritid. (Och dagens "smartphones" drar ju ur ännu snabbare...) | |
| mrsH | 2010-07-05 15:27 | |
![]() | Får en novis på området fråga hur man gör för att få hem appar till sin HTC.. Jag får bara upp att den inte kan komma åt mig g-mail konto. Trots att jag anger rätt namn å lösen. Är det fel på sim-kortet? Och var hittar jag appen för att kunna mäta hur långt jag gått? Finns det appar för att kunna använda telefonen som termometer (utomhus)... | |
| le-lou | 2010-07-05 15:39 | |
![]() | Inte snacka illa om Mini :(. Har nyss beställt en röd efter flera personers mycket fina erfarenheter av just den. Dock måste jag ha tangentbordet, har problem med att skriva rent allmänt. | |
| af81 - Ej medlem längre | 2010-07-05 15:49 | |
![]() | Dålig batteritid på Samsung håller jag definitivt inte med om, snarare tvärtom. Har en Samsung Galaxy och kan klart rekommendera den. Som dator har jag även en ultraportal 11,6" Samsung och batteritiden är grym, räcker utan problem i 6 timmar. | |
| Sten Saxpåse - Ej medlem längre | 2010-07-05 15:56 | |
![]() | köp en android, köp en htc. Iphone hade kunnat vara ett alternativ om telefonen hade varit nåt att ha, men tyvärr... Bästa hade varit om iphone och android hade bytt appstore med varandra så man kunde haft alla bra iphoneappar på en telefon som klarar av det. | |
| tydal | 2010-07-05 16:01 | |
![]() | Jag har HTC Hero som jag nyligen uppgraderat OS:et i till Android 2.1. Ett riktigt lyft! | |
| tydal | 2010-07-05 16:03 | |
![]() | mrsH: Termometer går nog inte eftersom mobilerna vad jag vet inte har någon komponent som mäter temperatur. De kan ju bara visa temperatur i form av data från väderobservationsstatione r. Programmet jag använder för att se hur långt jag gått är "My Tracks". Prova att skapa ett nytt googlekonto. | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-05 16:05 | |
![]() | Sten Saxpåse; "Iphone hade kunnat vara ett alternativ om telefonen hade varit nåt att ha, men tyvärr..." - Vad är det som inte är något att ha med den? Eller syftade du på att slånbär redan räknat bort den? | |
| slånbär | 2010-07-05 20:46 | |
![]() | Nettan23 -har du någon speciell anledning till att vara nedlåtande och spydig i dina inlägg? Du kanske inte har barn själv och har du det så får dom kanske aldrig några presenter? Hur många ungar får inte playstations, , x-box, cyklar och andra skitdyra grejer i julklapp och annat. Han går i gymnasiet och har ingen inkomst -är det då så märkligt att han när han nu ska fylla arton får en mobil i present? Om du inte har något att tillföra tråden som är av intresse så låt för all del bli. | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2010-07-05 21:14 | |
![]() | Antar att nettan23 fått för sej att grabbens tfn köps och levereras utan hans medverkan vilket alltså tydligt framgår såsom felaktigt, eller hur? | |
| slånbär | 2010-07-05 21:17 | |
![]() | Epsilon-det stämmer precis, klart han får vara med och välja. Men nettan skriver här ovan att hon "reagerade på att han var 18 och mamsen köper hans telefon" vilket jag uppfattar som nedlåtande faktiskt . Det har faktiskt ingenting med tråden att göra för övrigt. | |
| odin - Administratör | 2010-07-05 21:57 | |
![]() | www.betapet.se/info/...nd roid.png _Väldigt_ långt ifrån klart, men där har ni en preview :-) | |
| slånbär | 2010-07-05 23:45 | |
![]() | En fråga till-funkar det bra att sms:a med pekskärm? Jag har en vanlig mobil (eriksson gammal modell) och tycker det är så skönt när jag inte behöver stava ut orden utan det kommer förslag direkt. Som ni säkert fattar så började jag med sms för kanske nåt år sedan-spjärnade länge emot- men är det likadant på en android telefon? För det spar ju tid. | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-05 23:51 | |
![]() | De flesta har väl qwerty-tangentbord, inte T9 som du beskriver. | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-05 23:51 | |
![]() | De flesta = alla? | |
| slånbär | 2010-07-05 23:54 | |
![]() | guanyin-nu hänger jag inte med-vem vänder du dig till? | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-06 00:00 | |
![]() | Hehe, till dig slånbär. Det funkar alldeles utmärkt att sms:a men man skriver på ett vanligt tangentbord, inte på siffertangenterna (då du kan välja T9 som du beskriver; där förslag på ord kommer upp). | |
| p_warnberg | 2010-07-06 00:46 | |
![]() | Om inte iPhone funkar, titta på Sony Ericsson X10. Men jag skulle överväga att byta leverantör för att komma på den nya iPhone som kommer i augusti. | |
| Frizk | 2010-07-06 00:46 | |
![]() | Beror väl helt och hållet på vad din son vill ha för mobil.. Själv skulle jag som den 18 åring jag är aldrig köpa en iphone eller en mobil med ett "datatangentbort" utan kör mycket hellre med t9. Sen beror det du på om det är en telefon eller en minidator du tänker ge honom. Kan heller inte riktigt förstå varför ens mamma inte kan vara med och köpa en mobil åt en i artonårspresent.. gymnasieelever är ju inte direkt gjorda av pengar men om ni skattebetalare vill öka studiebidraget så blir det en tumme upp här ;) (skämt) | |
| Joeroo | 2010-07-06 00:57 | |
![]() | verkar inte som nån har sagt nokia N900, visserligen inte Android till en början, men jag har hört rykten om att man kan ladda ner android som OS till den. | |