Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 112 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| måzepig | 2010-07-11 23:22 | |
![]() | Fast det är väl kanske tur att forum finns - så att folk avreagerar sig här och förhoppningsvis då inte irl! | |
| Gautama | 2010-07-11 23:23 | |
![]() | Jag fattar inte att en del människor anser sig ha rätt att kritisera andra och döma ut att det är korkade inlägg?? Vem bestämmer vad som är korkat? Man kan ju blunda eller låta bli att kommentera om man tycker att en person är så bombad och skriver korkade inlägg. I synnerhet om man inte ens är tilltalad. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-07-11 23:23 | |
![]() | Eller inte... :) Finns inte ett enda ord jag inte skulle säga till någon ansikte mot ansikte som jag inte sagt här. Såvida det är saker som man inte får säga utan att bli bannad :D Förstår inte hysterin i att tro att man måste tycka om alla o vara snäll. Jag gör/är det inte här o inte IRL heller. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-07-11 23:24 | |
![]() | Du kritiserade just mina tankar o mina inlägg Gautama. Jag har inte bett om din åsikt. Bra så? | |
| Gautama | 2010-07-11 23:29 | |
![]() | Nu tilltalade jag inte dej tanten, men visst,,jag är inte förvånad att du tog det så, suck! | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-07-11 23:33 | |
![]() | Men hallå, du skrev ju i princip av mina egna ord. Nu e du sådär jäkla punschig igen o försöker vrida till det när det redan står svart på vitt. Men du - vi lägger ner för snart känner du dig säkert förföljd också. Dina hästar kommer aldrig få plats i min besticklåda iaf. | |
| Gautama | 2010-07-11 23:36 | |
![]() | Såg det nu tanten att jag skrivit bombad som du skrev. Jag lyckas tydligen klanta till det om å om igen. Sorry, det var inte till dej jag skrev mitt inlägg. Jag skrev allmänt om hur det är i ett forum. | |
| Tess 08 | 2010-07-11 23:36 | |
![]() | Guatama- Jag sa inte att jag SKREV att det var korkade inlägg utan att jag tyckte det var så! Se där!! Svårt att läsa ett inlägg så som det är skrivet?? Jag nåste väl få tycka att vissa inlägg är korkade? Eller?? Jag sitter iofs inte och himlar med ögonen hemma utan jag syftar nog mer till känslan... Trodde inte jag behövde förklara det... Det är även en känsla som kan infinna sig vid vanligt IRL-samtal ibland och inte då heller brukar jag himla med ögonen, men samma känsla infinner sig! (behöver jag vara mer tydlig än så??) | |
| Gautama | 2010-07-11 23:38 | |
![]() | För övrigt så skriver du som vanligt så jävla elakt.. "Men du - vi lägger ner för snart känner du dig säkert förföljd också. Dina hästar kommer aldrig få plats i min besticklåda iaf" VAD, exakt vad vet du om mej egentligen? Snacka om att döma ut människor som man inte känner öht. Men det säger mer om dej än om mej. Jag har i allafall inget emot dej för jag känner dej inte!! | |
| Gautama | 2010-07-11 23:39 | |
![]() | Men herregud vad är det med er? Jag svarar i en tråd och direkt så går ni till angepp på mej!! Jag menade ingen särskild!! Behöver jag var mer tydlig än så? | |
| -Nephelia- | 2010-07-11 23:52 | |
![]() | En del sticker onekligen ut med korkade inlägg....så sant. Men det är sällan jag tycker att det blir annat än väldigt underhållande och komiskt. | |
| -Nephelia- | 2010-07-11 23:55 | |
![]() | ...men det är tråkigt med elakheter. Finns inget positivt med det alls. | |
| Syntax-Fe | 2010-07-12 00:26 | |
![]() | Det finns ju (fanns?) nåt som kallas Netikett. Står det inget om vilket tilltal man bör använda mot varandra i forumreglerna? Alltså respektfullt, även om man har olika åsikter. Det är så trist att nivån lätt blir så låg när människor inte behöver se varandra i ansiktet. Mer respekt och ödmjukhet på forumen! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-07-12 01:33 | |
![]() | Så kan det vara. | |
| Pingvinfrack - Ej medlem längre | 2010-07-13 16:41 | |
![]() | Ja, det kan det. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-07-13 17:24 | |
![]() | Just det där att man anser sig ha rätt att vara irriterad och visa det. Var har man fått det i från? Knappast en mänsklig rättighet i alla fall. Läängtar liiite tillbaka till den tiden då social kompetens stod högt i kurs. | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-13 17:42 | |
![]() | Av vilken anledning ska man inte ha rätten att vara irriterad och visa det Mitch Ryder? Ska man bara jamsa med och vara till lags även om man mår dåligt av det? | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-07-13 18:43 | |
![]() | Irritation en mänsklig rättighet? Självklart ska man kunna visa dom känslorna också. Är enormt social o räknas vid att kunna umgås väl med både folk o fä. Det du ger uttryck för, är enligt mig snarare tvärtom. Något falsk. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-07-13 19:21 | |
![]() | Alla är irriterade emellanåt. Men för den skull behöver man inte förpesta sin omgivning. Alla känslor måste man inte ge uttryck för. Men sedan är ju hur man uttrycker det hela. Kränka behöver man inte, vilket är så vanligt på diverse forum. Det går faktiskt att framföra kritik utan att gå in på personen. Som sagt var, social kompetens är inte så illa. | |
| Margana | 2010-07-13 19:25 | |
![]() | Klart det finns folk som vill provocera, jag kommer osökt att tänka på mina samhällskkunskapslektione r i trean på gymnasiet då det var en tjej i min klass som alltid hade olika åsikt som jag hade. Detta oavsett vad jag tyckte. Så visst finns det folk som bara provocera. | |