Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 112 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-13 18:43 | |
![]() | Håller med dig apbur. | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2010-07-13 19:03 | |
![]() | Men varför klaga på vädret? Man kan tycka vad man vill,men att klaga över nåt som ingen kan göra något åt....? Såvida man inte är asatroende och på allvar ber att Tor ska komma med lite åska och regn,(ja eller vilken religion helst). När jag blev allvarligt sjuk insåg jag att människor ofta klagar över petitesser,löjliga småsaker...och bestämde mig för vad som är viktigt och vad som inte är det.Vissa människor kan inte öppna munnen utan att klaga över något.Trist. | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2010-07-13 19:04 | |
![]() | Och insåg just att detta kanske var ett klagomål på klagande personer! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-13 19:13 | |
![]() | Gällande väder så klagar man väl om man inte står ut med att svettas och förlora halva hjärnkapaciteten eller ogillar kyla och snö/regn. Jag fryser hellre än svettas. Och så finns det dem som hellre svettas än fryser. Och alla mittemellan :P | |
| Bergarn1 | 2010-07-13 20:05 | |
![]() | Gräset är alltid grönare på andra sidan. Om du kommer hit så kommer du helt garranterat att klaga över avstånd, kyla, mörker osv. Det är lika bra att du bor kvar så kan du klaga på värmen, det är ju inte like frekvent som alla andra potentiella saker som går att klaga på här. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-13 20:19 | |
![]() | Bergarn1, Jag är en sån där "konstig" person som älskar mörker, kyla och snö. Har släktingar i övre Norrland och några av mina bästa minnen är från några vintrar där. Gångvägen till Ica var väl lite väl lång för en 08a men jag får väl skaffa körkort, eller bättre kondis. Lite OT men ja ;D | |
| Stubin | 2010-07-13 20:26 | |
![]() | Nu klagas det på värmen och till vintern så kommer folk att klaga över kylan och snön och tycka att det var en superfin sommar.... | |
| Blondie__90 | 2010-07-13 21:19 | |
![]() | Jag tycker att många klagar i Sverige. typ alla gamla klagar på att ungdomar förstör massa grejer. Eller folk klagar på när det regnar eller när det är för varmt.. Osv osv | |