Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mnd | 2010-07-19 10:58 | |
![]() | Lolacola: Du kanske borde leta nya vänner med gemensamma intressen och värderingar? Vänskap handlar ju om att respektera varandra och ha kul ihop. Det låter inte alls som att du trivs. hussar: skam den som ger sig :) | |
| hussar | 2010-07-19 11:01 | |
![]() | @ Mnd, tja, även om skam den som ger sig gäller , så är det tröttsamt :P , det är så svetten lackar alltså! Och ja @lolacola, ta ett snack me dina polare till fruntimmer :P | |
| Mnd | 2010-07-19 11:04 | |
![]() | Jag har erfarenheten av att det händer när man minst anar det. Så tappa inte hoppet än, du är ung :) | |
| hussar | 2010-07-19 11:05 | |
![]() | Ung och ung .. :P nu ska man inte överdriva! 27 - 28 år är gammalt! Tycker jag iaf, haha | |
| Mnd | 2010-07-19 11:07 | |
![]() | Well, jag blir 26 i år och ser mig fortfarande som ung och jag tänker inte känna mig mindre ung vid 28! :) | |
| hussar | 2010-07-19 11:08 | |
![]() | :P , tja,, då har vi olika begrepp och helt olika tänk, men ja, du är ju fruntimmer så det är ju inte så lustigt ^^ haha ! | |
| mjangsan | 2010-07-19 11:10 | |
![]() | lolacola: Kanske borde du fundera på att skaffa andra väninnor? Det finns tjejer som tänker på annat än ligga. | |
| slånbär | 2010-07-19 11:59 | |
![]() | Då ska ni se hur kvinnor är när dom går in i sin andra tonårsperiod-dvs efter skilsmässan från den första mannen som dom oftast träffade nån gång i tonåren eller strax därefter och gifte sig/flyttade ihop med. Jag jobbar på en kvinnodominerad arbetsplats (skola/barnomsorg) och under dom senaste fem åren så har säkert en tredjedel av dom skilt sig. Det har varit ett sånt snack om singelbåtar, datingsidor, singelkvällar och annat så dom har i princip inte pratat om annat eller gjort annat än varit ute och jagat varje helg. Det enda dom har haft i huvet har varit att hitta en ny karl och nu har faktiskt varenda en gjort det och är förlovade eller omgifta. Men under jaktperioden var dom inte kloka. Jag fattar inte att hela livet kan gå ut på att hitta en ny karl efter att man har separerat från den tidigare. Jag skulle tycka att man skulle vilja ha lite tid för sig själv och liksom komma på vem man är nu men det verkar inte vara intressant utan det enda som är viktigt är att hitta en ny och under tiden är alla medel tillåtna även att ragga på upptagna män. | |
| hussar | 2010-07-19 12:01 | |
![]() | mmhmh med andra ord, ni fruntimmer knullar runt som jävla apor :P , haha ,, ERT fel att världen är som det är :D | |
| slånbär | 2010-07-19 12:04 | |
![]() | Fast hussar-dom gör det ju oftast med män så ni knullar nog runt lika mycket ni eller hur ;-) | |
| hussar | 2010-07-19 12:06 | |
![]() | näää , vi är oskyldiga, vi har aldrig sagt att vi knullar runt mer än några andra, vi är som vi är, men när tjejer är "strikta kräsna och gud vet vad" så framstår ju ni er ju som om att vi män är svin och knullar runt,,,, NI gör det ju minst mycket mer än vad vi killar gör,, Vi killer är byggda av ära , sunt förnuft och förstånd :) | |
| Mnd | 2010-07-19 12:08 | |
![]() | Jag tror inte att det handlar om vem som gör vad och hur ofta, utan hur synen är på kvinnor som är mer frigjorda. Det är mer accepterat med en man som tar för sig, än en kvinna. | |
| slånbär | 2010-07-19 12:10 | |
![]() | Hussar-du är rolig du:-D | |
| hussar | 2010-07-19 12:11 | |
![]() | Tydligen inte i Sverige där vi är mansgrisar :P , haha Kvinnor fular sig mer i smyg än vad killar gör,, dock försvarar jag inte att någon fular sig.. | |
| wildman | 2010-07-19 12:15 | |
![]() | Make love - not war. Hur kan det någonsin vara fel att ta för sig? Begriper inte dom som ser det på annat sätt ;-) | |
| hussar | 2010-07-19 12:16 | |
![]() | MAn ska inte ta för sig iaf, så det sårar \ skadar nån annan,, där brister det för många... tyvärr... | |
| Mnd | 2010-07-19 12:18 | |
![]() | wildman: Jag håller med :) | |
| Mnd | 2010-07-19 12:20 | |
![]() | Så länge man går in i det med ärlighet och öppenhet borde ingen bli sårad, om alla vet om vad det går ut på. Don't hate the player, hate the game :P | |
| hussar | 2010-07-19 12:21 | |
![]() | aha,, så det säger du? Hoppas du blir väldigt sårad av spelet så får du se hur spelet går ut på då ,, av "the players" :) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2010-07-19 12:22 | |
![]() | lolacola: "Ja så till alla desperata killar får ja väll säga grattis, kvinnor har helt tappat förståndet så de är bara att gå ut o doppa." Undrar stilla för mig själv hur många kvinnor som egentligen vill ha en "desperat kille". Jag hade inte velat ha en desperat tjej om jag säger så. Jag hade velat ha en tjej som tar för sig isf. | |