Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 847 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:34 | |
![]() | precis så sa en 15 årig flicka i rätten om sitt barn, var lika illa berörd då som nu:( jaja, alla är olika som sagt. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:35 | |
![]() | Meningen med livet är att ta till vara på den tid man har. Jag vet att det är klyscha men den stämmer så bra. Det går inte att säga exakt vad det är utan det är utifrån varje människas behov. Någon kanske är stammis på en pub en annan kanske gillar att vara med familjen. Jag gillar att njuta av livet alla underbara drycker och kolla på city akuten. Familjen kommer förstås i andrahand när läkaren Carter visar sin exeptionella talanger som den sexiga unga läkare han är. Hahahaha. 72 | |
| SkySpy_ | 2010-07-19 23:35 | |
![]() | Är det inte lite egoistiskt att föda ett barn till världen vi lever i nu? Så många som mår dåligt och så mkt stress. Så mkt tragik överallt. Människan når harmoni av att älska andra och visa detta är det många som förespråkar. Alltså är att älska delvis en egoistisk handling, eller hur. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:36 | |
![]() | det är iaf egoistiskt och oerhört omoget att få en kick av ett barns villkorslösa kärlek. | |
| hussar | 2010-07-19 23:37 | |
![]() | ni fattar nog inte,,, meningen med livet r ju att de ska ha en mening,, inte bara att vara en kort kick,,, meningen med livet skall ju vara som,,, att tex,,, vara en viking,, och dö i frankrike i strid o åka upp till valhall,,, man ska verkligen känna den där KÄNSLAN att vad man än gör,,, att det verkligen ÄR det man gör som är det man skall göra,,, :P , ja ni vet.... | |
| SkySpy_ | 2010-07-19 23:38 | |
![]() | Anneli: Så sant.. Om man ändå kunde njuta av det lilla, om man hade den egenskapen så vore jag jätte nöjd. Ha ha.. där kommer åter sexet in som går före allt annat;) | |
| morsans syrr | 2010-07-19 23:38 | |
![]() | Gulle dej! Jag har lyckats med detta omogna beteende i 20 år i alla fall! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:42 | |
![]() | jag känner lycka när jag kan hålla mina barn i min famn precis så hårt att dom är skyddade, precis så löst att dom är fria. det skapar en mening hos mig. en annan mening är att spinna mitt livs historia, vad kan man annars göra. ibland ser jag igenom väven och kan drabbas av den gamla tomheten. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:43 | |
![]() | morsan. vad tragiskt. | |
| morsans syrr | 2010-07-19 23:44 | |
![]() | =) Ja eller hur! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:45 | |
![]() | sen finns det väl biologiska/art meningar. där har vi reproduktionen. och individens egen själsliga mening. | |
| SkySpy_ | 2010-07-19 23:46 | |
![]() | Låter vackert ramsay, fick nästan en liten tår i ögat.. Kärlek är nog som vackrast mellan mor och barn. Det är nog inte riktigt bra att försöka se allt i för stort perspektiv alltid. Kolla bara på universum, oändligt stort.. Vad nu det är för något? Oändligt? konstigt ord. Det ordet borde inte finnas för oss människor, vi klarar inte av den dimensionen. | |
| hussar | 2010-07-19 23:47 | |
![]() | reproduktionen finns ju alltid oavsett om man har mening eller inte,,,, det som skapar MENINGEN med livet är väl egentligen dess INDIVIDUELLA substans,,, sen det grupp\kulturella,,, och det där knullandet ,,, det är ju en annan bit,, som är mer etsat i gruppen,,, meninngen livet,,,, mest är de ju vad man själv vill ha för mening,, baserat på vad man har för förutsättningar,,, men man hjar ju drömmar,,, o så... :( | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:51 | |
![]() | Viggo Mortensen i mitt vardagsrum just nu. På tv men ändå. I övrigt håller jag med ramsay, men tror nog det handlar om ordval egentligen - morsan menade nog inte just som hon skrev (får man hoppas). Meningen med livet är väl en kombination av allt ts skrivit - och att älska och bli älskad, hitta sitt sammanhang, sträva mot att bli en bättre person. Pardon my DiLeva language, men så tror jag... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:52 | |
![]() | Ja,nu lät du flummig. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:52 | |
![]() | att väva sin historia. om man tar ifrån någon allt. då har man det kvar. kärlek är lyx. den berikar mig. | |
| SkySpy_ | 2010-07-19 23:53 | |
![]() | Sylvia: Där håller jag med dig.. Sträva efter att bli en bättre person är nog ett väldigt bra mål.. | |
| morsans syrr | 2010-07-19 23:57 | |
![]() | Sant, skulle alla tänka så så vore jorden ett bra ställe att leva på... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-19 23:57 | |
![]() | eftersom jag har barn så är en annan mening med mitt liv att inte kränka ljuset i en människas, mot mig, totalt förtröstande ögon som är utelämnad till att älska mig. | |
| hussar | 2010-07-19 23:57 | |
![]() | kvittar det vad jag skriver nu :P? är för trött att hänga med på detta... att ha ett bra mål är väl att man utvecklas från den grund man har,,, bättre sämre,,, eller ? :) | |