Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 313 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-24 00:37 | |
![]() | Björk? | |
| Syntax-Fe | 2010-07-24 00:37 | |
![]() | ajax2: man får nog granska svärmor innan man bestämmer sig för nåt seriöst. Henne får man ju på köpet, och kan inte begära att killen ska ta avstånd från sin mamma för att man ogillar henne. I tio år drev förra svärmor o jag varandra till vansinne, det var sjukt. I tio år har jag nu haft en annan svärmor och ej bråkat en enda gång. Frågan är ju till sist vilken sort man själv blir en vacker dag. :P | |
| Gautama | 2010-07-24 01:02 | |
![]() | Jag är inne på min tredje svärmor och alla har varit toppenbra. Har inte haft några problem alls med någon av dom:-) Jag är för övrigt glad åt att jag inte kommer ha någon svärdotter. Det verkar kunna bli mer problem mellan mammor och kvinnan i förhållandet. Tack Gud att min son är homosexuell:-)) | |
| Syntax-Fe | 2010-07-24 01:17 | |
![]() | Tummen upp Gautama! :) | |
| Gautama | 2010-07-24 01:18 | |
![]() | :-) | |
| reson - Ej medlem längre | 2010-07-24 01:30 | |
![]() | Kunde ha varit värre!!! | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-07-24 01:36 | |
![]() | Huga. Det är väl sällan helt friktionsfritt.. tur att vi bor 60 mil bort. | |
| Cassano | 2010-07-24 07:14 | |
![]() | Det konstiga är att min svärmor är helt ok - ändå kan det hon gör reta gallfeber på mig. När min egen mor, som ändå inte är min mor (pappas sambo sedan mååånga år) gör ungefär samma sak, då bekommer det mig inte. Nåt konstigt är det. | |
| Yamma | 2010-07-24 08:04 | |
![]() | Gautama, att man är homosexuell är väl inget hinder för att skaffa barn idag? | |
| Em78 | 2010-07-24 08:44 | |
![]() | Svärmor är bosatt i annan världsdel. Både bra och dåligt.... Telefonen går varm men mina aningar säger att det kunnat vara värre=) | |
| Pluttisen | 2010-07-24 09:10 | |
![]() | Jag har en jättebra svärmor! Och min sambo säger detsamma om sin!! Så vi har båda haft tur :) | |
| blankomblank | 2010-07-24 10:03 | |
![]() | Om det blir en andra sväng för mig kommer jag definitivt att kolla upp svärföräldrarna innan jag satsar. Dessutom förvandlas ju ens coola kille till dem efter x antal år och barn. Riktigt läskigt! | |
| Gautama | 2010-07-24 11:38 | |
![]() | "Gautama, att man är homosexuell är väl inget hinder för att skaffa barn idag?" Absolut inte, det var inte så jag menade. Jag menade att han har pojkvän istället för flickvän och jag kommer bättre överens med killar oftast. Plus att man oftare hör att tjejer har problem med sin svärmor. Hänger du med hur jag menar? :-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-24 13:43 | |
![]() | mina svärmödrar har antingen verkligen hatat eller älskat mig. iofs skilljer det sig inte så mkt från hur jag brukar bli bemött. | |
| Behringer | 2010-07-24 13:47 | |
![]() | Jag har klarat mej bra från trilskande svärmödrar. Nån har kanske varit lite väl på men inte så det stört. Det lilla jag sett av min nuvarande gör att jag kan se framtiden an med tillförsikt :) Off topic: jag jobbar på att bli en OK svärfar... | |
| bajen2007 | 2010-07-24 14:01 | |
![]() | har en god svärmor hon är inte så närvarande kanske därför hon är så god | |
| bulll | 2010-07-24 14:20 | |
![]() | Min första uppsättning av svärisar var helt underbara, jag tänker fortfarande på dem med saknad ibland. Sen har de varit av varierande kvalitet (nej - har aldrig varit gift och ser inte hur det skulle vara ett kriterium för att få en svärförälder), men eftersom jag är smidigheten själv har det aldrig gått till handgripligheter och öppna gräl. Smockan låg dock i luften när exets ömma förälder varit hemma hos oss med extranyckel när vi inte var hemma och storstädat samt satt upp en idiotful tavla i köket. | |
| Sampa22 | 2010-07-25 14:09 | |
![]() | Kan nog inte ha en bättre svärmor än min :) | |
| wildcard | 2010-07-25 15:19 | |
![]() | Gautama: Tänk om han ändå blir kär i en person som är kvinna. Hur gör du då? =D Skönt att du har en avslappnad attityd till hans läggning... Yamma: nu har du nog räknat lite fel... en svärdotter är inte ett barnbarn utan den som gifter sig med din son eller dotter (om hon är homosexuell, vill säga). =) | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-25 15:25 | |
![]() | Min svärmor var toppen, tyvärr är hon död sen tre år tillbaka :´( En sån där tokrolig människa som man kunde snacka allt från allvar till knas med. Hon hade en härligt sjuk humor och betedde sig defintivt inte som varken en svärmor eller "en äldre". Själv hoppas jag bli en bra sväris. Ena sonens tjej (sen snart två år tillbaka) verkar inte ha några probs iaf :) | |