Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 244 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-30 16:01 | |
![]() | Bara för att så har vi testat donken i Danmark, Spanien, England och Thailand. Same same. | |
| dahlgren_ | 2010-07-30 16:16 | |
![]() | Jag testade McDonald's i New York förra veckan. Det gick sjukt snabbt att få sin mat trots att kön var mil-lång. Mina chicken mcnuggets smakade inte riktigt som i Sverige, men det gjorde cheeseburgaren. Menyerna är mycket större, det enda som fanns på mcnuggetsmenyn var 10-bitars med en enorm dricka. Pommesen var väl normalstor. Sen stod det kalorier på allt överallt, dom har tydligen någon lag för det nu. Det gick väl på $7,99. | |
| Annica_s78 | 2010-07-30 16:21 | |
![]() | Har testat McDonald's i bla New York, där fick man en extra hamburgare om inte personalen serverade med ett leende. Precis som dahlgren_ skriver så är menyerna större. | |
| Liz1 | 2010-07-30 16:21 | |
![]() | Tycker Malaysia McDonalds var riktigt bra. Det fanns fler kycklingmenyer att välja på som var kanongoda. Annars smakade hamburgarna som hemma. | |
| Liz1 | 2010-07-30 16:22 | |
![]() | By the way, bäst service fick vi i Cusco i Peru. Där kom personal ut med en glassmeny när vi ätit upp och frågade om vi ville ha efterrätt. De städade toan var femte minut och plockade och grejade hela tiden. | |
| morihei_79 | 2010-07-30 16:26 | |
![]() | äckligt överallt? | |
| Lill-IT | 2010-07-30 16:27 | |
![]() | I Andorra dröp hamburgarna av brunt fett...ursliskigt, annars tycker jag att de smakar på ett ungefär likadant i alla andra länder jag varit. | |
| lala lynn - Ej medlem längre | 2010-07-30 16:27 | |
![]() | Ja, det är det. samma samma. | |
| elgen5 | 2010-07-30 16:34 | |
![]() | Äckligt! äckligt äckligt äter hellre en flottig hamburgare i ett gatukök. ska man välja en kedja så blir det Max | |
| TopBanana | 2010-07-30 17:01 | |
![]() | McRuis.... Mmmmmm.... Har hört rykten om den, måste dit och pröva någon gång... Här i Egypten smakar det bra, de har en McArabia som är jättegod, fast det var ännu godare med McFalafel som de hade tidigare. | |
| Aurora Aurum | 2010-07-30 23:09 | |
![]() | ätit på McD i Spanien, Danmark, Tyskland, USA, Finland, England, Turkiet, Thailand, Cypern, Frankrike, Grekland besöker alltid McD vid hemlängtan, för då smakar det som hemma och det är inte så krångligt håller med alla andra att i England är det så jäkla sunkigt och luktar så äckligt i Thailand är det rent o personalen trevlig och det finns goda kycklingvarianter roligast med Spanien där man kunde beställa öl till maten | |
| ANDERStG | 2010-07-30 23:16 | |
![]() | "Själv har jag bara ätit på McDonald's i Norge förutom här och där tycker jag att allt var mycket större (dricka, pommes frites). Tycker det är jävligt trist att det inte är så här, om jag nu har rätt i det jag tror. På bio kan man ju köpa en enlitersdricka (eller vad det är) och det vill jag ha på donken också." Supersize her! | |
| Savi | 2010-07-31 16:10 | |
![]() | MCD i Playa Ingles/Gran Canaria var inge vidare värst.Hamburgarna smaka lamm & salladen kändes ofräsch.Nä ingen höjdare | |
| LisaLong | 2010-07-31 16:18 | |
![]() | Jag gillar inte MC Donalds över huvudtaget, men det värsta Mc jag varit på var i Amsterdam, det godast i Berlin | |
| LisaLong | 2010-07-31 16:19 | |
![]() | Ni som gnäller på Mc i England, måste fråga då VART i England, jag har bara haft positiva besök dom gångerna jag besäkt MC i UK | |
| LisaLong | 2010-07-31 16:20 | |
![]() | ursäkta tangentbordet är knäppt...heheh Mc och uk samt "besökt" | |
| Svea_Land | 2010-07-31 16:27 | |
![]() | Jag gillar mac Donlds överallt men det bästa hittills var i Atlanta. Trevlig prsonal och trevlig miljö dessutom god mat. | |
| micro113 | 2010-07-31 16:36 | |
![]() | McDonalds i London - och instämmer med övriga som testat - uräckligt, ohygieniskt och stank flott i lokalen. Själv fick jag inte i mig maten. Nu är detta i och för sig si så där tjugo år sedan - så de kan ju ha städat sen dess ;) | |
| Maja G | 2010-07-31 16:51 | |
![]() | jag har besökt McD på Cypern ( 1 vecka gammal, jättefräsch) och i Bulgarien ( mindre fräscht, en liten typ barack) och senast var jag i Helsingfors och käkade..Tycker dock att det smakade likadant som hemma på alla ställena.. | |