Spelrum
Giraffen37
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade54
Mobilspel
Pågående19 213

Forumkategorier

Användare Inlägg  
sejmårr2010-08-04 22:42
Antal inlägg: 843

Pseudonymf: Ja, visst var mannen med bältesspännena en frisk fläkt?!
Mest otroligt var det att han hann lira skjortan av mej SAMTIDIGT som obsceniteterna flödade fram!

Och visst är det trevligt och så enkelt att bjuda varandra på ett litet "hej" och ett ännu mindre "tt" vid matchens slut. Men jag brukar tänka när ingen svarar på mina små hälsningar; De kanske inte har ett fungerande tangentbord, stackarna!

PalomaFaith2010-08-04 22:55
Antal inlägg: 368

Haha, håller med föregående talare. Svedboy må ju vara den ballaste liraren på Beta, helt klart! Grym bild!

Pseudonymf2010-08-04 23:31
Antal inlägg: 8282

➤sejmårr 2010-08-04 22:42:
   “Pseudonymf: Ja, visst var mannen med bältesspännena
    en frisk fläkt?!
    Mest otroligt var det att han hann lira skjortan av mej
     SAMTIDIGT som obsceniteterna flödade fram!

Och visst är det trevligt och så enkelt att bjuda
    varandra på ett litet “hej” och ett ännu mindre“tt” vid
     matchens slut. Men jag brukar tänka när ingen svarar
    på mina små hälsningar; De kanske inte har ett
    fungerande tangentbord, stackarna!”

Haha, ja, han var lite tuff. Men med ett väldigt spännande ordförråd och en extremt intressant samling ^^

pangkakan2010-08-04 23:42
Antal inlägg: 3

Jag har hittils bara haft positiva upplevelser. Själv är jag ofta ganska sparsam med chattandet men häromkvällen var det en person som var extremt frågvis, och det var ganska kul. Vi chattade en lång stund och jag förlorade stort, men det var det värt... annars tycker jag att en klassiker som "typiskt, bara konsonanter" är en hur bra chattreplik som helst; politiskt ofarlig, neutral, spelrelaterad och milt konverserande.

Pocaloca2010-08-04 23:45
Antal inlägg: 2156

Jag har också tyvärr råkat ut för en del tråkigheter här....men för det mesta, är det trevligt folk =) En del har väl svårt för att förlora ett spel....

confuoco2010-08-04 23:53
Antal inlägg: 186

Man får bara inte glömma att de flesta av oss är snälla och kan ta en tung förlust utan att ta det för hårt. Och även om det är någon som inte hälsar så får man inte ta det för hårt heller, för det är ju antagligen inte av illvilja.
Det måste vara så. Har svårt att tro att en spelsida skulle gå runt och fungera med en massa dåliga förlorare. De flesta spelar nog för att ha kul.

Sen är det väl som på alla ställen på internet så, att man ser alla olika typer av människor lite bättre än "IRL". Det finns ensamma, vilsna människor, mogna människor, seriösa människor, glada människor.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?