Spelrum
Giraffen29
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade52
Mobilspel
Pågående19 298

Forumkategorier

Användare Inlägg  
adamis - Ej medlem längre2010-08-22 23:03
Antal inlägg: 253

Herregud,bebisen kan ju sätta studsbollen i halsen!

Tess 082010-08-22 23:04
Antal inlägg: 18003

mjf- Det är väl en regel i fiskedammen? :)
Det blir liksom inte samma sak om de får påsen direkt... :)

jaapconrad_ - Ej medlem längre2010-08-22 23:05
Antal inlägg: 670

Som tvålis säger så är 1-årskalas till för de vuxna. Köp öl och vin.

Tess 082010-08-22 23:05
Antal inlägg: 18003

adamis- tror inte allt i tråden gäller ju denna 1-årings kalas, utan mer kalas i största allmänhet och tips på innehåll i fiskedammspåsarna.

adamis - Ej medlem längre2010-08-22 23:09
Antal inlägg: 253

Tror inte jag behövde en förklaring,Tess.

jag lider inte av aspbergers.

Samliv2010-08-24 00:24
Antal inlägg: 102

Jag har asperger och jag förstår faktiskt sånt.

Samliv2010-08-24 00:26

Alkohol tar jag avstånd från helt. Behövs inte alls för min del i varje fall.
Visst får andra dricka lagom med alkohol (men passar inte ihop med barn enligt mig). Dricker de för mycket så blir de antingen utkörda eller så går jag hem om jag är borta.

Samliv2010-08-24 00:30

Jag har ett barn som fyller 1 år den 4 september. Jag har även ett barn som kommer fylla 7 år den 23 januari nästa år. Jag har även ett plusbarn som fyller 16 år 29 juli nästa år.
Så nej, detta är inte mitt första barn.
Men fortfarande plågas jag av minnen av barndomen där jag aldrig kunde vara bra nog, få några kompisar, bli mobbad/kränk, förstörda saker och känslan av utanförskap emellanåt. Visst 99 % tänker jag på annat. Men ibland tex då man ska in på gym så tänker man på alla förstörda gymnastiklektioner och vill bara gå därifrån.
Så det där med kalas för mina ungar är något jag helst undviker att ordna.
Visst ett kalas för en 1 åring som inte kräver någonting är väl inget jag räds för utan tycker är roligt, men det är nog innerst inne därför att jag då slipper känna att duger jag ?

Samliv2010-08-24 00:31

Förlåt för min sk brutalärlighet - Skyller på att det är en aspergeregenskap !

Samliv2010-08-25 04:38

Kom iaf på en till ide istället för de där servetterna som ändå kommer ätas upp.
Ta och köp pyttehanddukarna som finns på IKEA, tror de kallas skötlappar eller någonting. De är iaf små som servetter, vita med ett litet färgat handtag på.
Finns några större med som kallas nästan liknande men de blir alldeles för stora (OM man nu inte planerar finmiddag och ha den i knäet eller vid halsen).

Lek för ungarna: Ta varsitt lagomt stort durkslag och så två ballonger (försiktigt uppblåsta). Försök att skjuta iväg ballongen (ta tag i änden, dra ut resten av ballongen och släpp änden) så att motståndaren kan fånga den i durkslaget (=håven). Svårare än man tror då ballongen hoppar vid våra försök. Men vi hade ett litet durkslag där precis den halvurpysta ballongen fick plats.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?