Spelrum
Giraffen39
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
33
Inloggade73
Mobilspel
Pågående19 360

Forumkategorier

Användare Inlägg  
slånbär2010-08-29 13:47
Antal inlägg: 5539

Jag har rullat som mest tre i rad. Men mitt mas i ett spel är totalt sex rullar ett par gånger. Dock inte i rad då. Att skriva som Beta -Queen att det skulle vara coolare att rulla ofta i ett snabbare tempo är ju lite löjligt när det då oftast handlar om två max tre rullar som hinns med. Spelade panik och hets förut och rullade två tre gånger där också men då det för mig är att hitta och få ut rullar som är det roligaste med spelet och inte att vinna kändes det bara stressigt att spela hets och panik. Jag gillar att klura speciellt att på slutet kunna klämma in en rull eller två. Så jag spelar enbart snabb eller stress nu då det ger mig mer tid att klura och tänka.
Fattar inte riktigt varför man sk hålla på och lägga massa prestige i att det är bättre att rulla i saol än böjningsrum eller i snabbare tempo än långsamt. Spelar man saol så får man snabbt kläm på att rulla där med men det är ju så mycket roligare när man kan rulla fler i böjningsrummen. Jag tycker alla som överhuvudtaget lyckas rulla, om det så är för första gången och personen blir överlycklig, är duktiga. Vi har alla olika förutsättningar och olika anledningar till att vi spelar Beta.

Plättlaggen2010-08-29 13:47
Antal inlägg: 301

Då får jag gratulera Grattis!!

slånbär2010-08-29 13:53
Antal inlägg: 5539

Beta-Queen-varför prata om skryt? Om man skapar en tråd som handlar om hur ofta man rullar så är det väl det man ska skriva sen spelar väl det ingen roll i vilket tempo eller på vilket bräde det är. Som sagt vi har alla olika förutsättningar för detta spelet. Om du rullar två eller kanske möjligtvis tre gånger i hets så är ju inte det så mycket duktigare än att rulla fem eller sex i snabb. Om du rullar två tre på saol så är ju inte heller det så mycket bättre än fem sex på böjning. Men om man rullar fem sex gånger på panik eller saol DÅ är man jäkligt duktig!!
Sen är det duktigt att rulla överhuvudtaget om man kanske är väldigt ung eller inte har svenska som sitt eget språk tex. Och jag vet ju ingenting om min motståndare eller hur?

Peanöt - Ej medlem längre2010-08-29 13:55
Antal inlägg: 7

Det var inte länge ts fick vara glad för sin rull.....
Grattis iaf!

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?