Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 983 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Liz1 | 2010-09-03 17:40 | |
![]() | Redkens inpackning All Soft (den guldiga flaskan) är helt fantastisk! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-03 17:42 | |
![]() | www.baressoshop.se/p...-H airmask- bäst i test här | |
| cessely | 2010-09-03 18:02 | |
![]() | Den här inpackningen är A-W-E-S-O-M-E, må inte säga bättre. goldwell.se/4/vara-p...tm ent.html Hela den serien från Goldwell är riktigt bra och man märker stor skillnad på håret efter bara ett par gånger. Annars gillar jag Miracle Moist från Aussie: www.aussiehair.se/pr...ti oner.php Lycka till och kom i håg balsamsprej =) | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-09-03 18:03 | |
![]() | Redken youth revitalizer är svinbra, man har typ babyhår efter en tvätt med det. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-03 18:05 | |
![]() | Om ni har problem med kluvna hårtoppar kan jag komma förbi med min trimmer! :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-03 18:23 | |
![]() | EE, jag har faktiskt funderat på att göra en Britney men jag troor jag skulle ångra mig lite ;) | |
| Gautama | 2010-09-03 18:25 | |
![]() | Tack för bra råd alla, ska börja med någon och se hur det går. Inser att jag får gå upp i pris. Jag kommer aldrig nånsin klippa av mej håret så jag måste hitta ett bra hjälpmedel:-) | |
| dracena | 2010-09-03 18:40 | |
![]() | Handuks torka håret med flera handukar, använd dem som en hårborste. Alla andra tips jag hade kunnat ge har redan getts av Satyra m.fl.:) | |
| Liz1 | 2010-09-03 18:41 | |
![]() | Man måste använda riktiga hårprodukter som är av lite klass. Tyvärr kostar det lite mer, men det är enorm skillnad på dem och de som går att köpa på t.ex. Ica. Lycka till med håret :) | |
| Lilno | 2010-09-03 18:57 | |
![]() | jag har långt och blont hår och måste ha bra produkter. Aussie är en av de bästa, finns på kicks. | |
| Pseudonymf | 2010-09-03 20:05 | |
![]() | TIGI - alla dagar i veckan! Räcker ganska länge och är väldigt prisvärt till skillnad från "icaschampon" där det bara är vatten i. www.bangerhead.se/sv...in dex.html Välj och vraka bland de du tycker känns mest passande. Mitt schampo räcker fortfarande och jag har haft det sedan början av mars. Balsamet tog slut i slutet av juli, då jag använt det lite mer frekvent. Båda flaskorna är på 750 ml. Köp, rekommenderar jag! | |
| bittekrstd | 2010-09-03 20:06 | |
![]() | Det finns ett medel som är helt suveränt,,,,Det heter kerasilk och finns på vissa hårsalonger,,,,,testa det,,,DET FUNKAR !!! | |
| Gautama | 2010-09-03 20:17 | |
![]() | Väldigt bra pris på det som du rekomenderar nymf. Det är alltså ganska så drygt, det är bra:-) Finns det att köpa i butiker eller måste man beställa det? | |
| kremlan - Ej medlem längre | 2010-09-03 20:24 | |
![]() | Wellas balsam funkar jättebra för mig!! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-03 20:39 | |
![]() | sluta bleka är ju enda rådet eg men antar att det finns ngn anledning jag inte förstår som gör att du väljer att bleka så hsh- bumble and bumble har grymma inpackningar/hårvårdsprod öht! själv använder jag deras brunett produkter och skulle allvarligt tänka på dem först om jag landade på en öde ö. mkt prisvärda dessutom. | |
| morsans syrr | 2010-09-03 21:54 | |
![]() | Nu lägger jag mej i oxå! =) Frågan e vad för pengar du e villig att lägga på ditt hår?? Sebastian har det absolut bästa för slitna, blekta hår i Penetrait serien. Finns shampoo, balsam o inpackning( ca 900:- tillsammans) Det reparerar helt garanterat ditt hår. Komplettera med silikondroppar i topparna så har du silkeshår hur jäkla slitet det än e från början. Andra märken har oxå liknande lösningar. Gå till en frisör o rådgör. ANVÄND ALLTID SALONGS PRODUKTER!!!!! | |
| apbur | 2010-09-03 22:37 | |
![]() | Jag har väldigt långt och starkt hår. Det är nog för att jag inte har blekt det. Annars gör jag ingenting för att hålla det friskt. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-03 22:42 | |
![]() | det blir så konstigt när satyra o guat pratar m varandra... | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-09-03 22:42 | |
![]() | Rapsolja i 20 minuter. alltså i med oljan..sedan kamma igenom med en gles kam. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-03 22:43 | |
![]() | blev inte du blockad annelie? | |