Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade53
Mobilspel
Pågående19 331

Forumkategorier

Användare Inlägg  
le-lou2010-09-05 12:43
Antal inlägg: 17500

Jag är tvärtom - imponerad för att Mouche orkar. Han är den enda av värdarna här ute som förtjänar att bli kallad forumvärd just pga engagemanget.

Bitte - Administratör2010-09-05 12:47
Antal inlägg: 24218

EE jag har INTE lagt in 3031 länkar om det är så du menar ,, skriver nog betydligt flera andra inlägg,,, men man väljer ju vad man vill se ,,och som svar p din fråga Ja jag tar illa upp av såna kommentarer

Bitte

ElectricEye - Ej medlem längre2010-09-05 12:51
Antal inlägg: 3604

le-lou skrev: "Jag är tvärtom - imponerad för att Mouche orkar. Han är den enda av värdarna här ute som förtjänar att bli kallad forumvärd just pga engagemanget." Vad är det som händer, jag måste hålla med dig igen!

le-lou2010-09-05 12:54

Electric - were meant to be förmodligen. Oroa dig inte, tids nog tycker vi helt åt helsicke olika igen!

ElectricEye - Ej medlem längre2010-09-05 12:55
Antal inlägg: 3604

Därom är vi helt eniga. (Fan, igen!)

Mouche - Administratör2010-09-05 13:06
Antal inlägg: 24193

Ni är verkligen jättesnälla och jag uppskattar era fina ord om mig högt men jag måste ändå be er att hålla er till ämnet och också att inte dra upp andra personer, i detta fallet värdar.

Jag kan i alla fall säga som så här:
Mycket av jobbet här sköts av mina kollegor.
Jag är för det mesta i forumet och därför syns jag så klart mycket medan andra sköter om de olika spelrummen och svarar på frågor, mail och PM.
Det är bilder som ska granskas och godkännas/nekas med mera.
De jobben syns inte lika tydligt men kräver lika mycket engagemang.

Sist men inte minst så är Betapet den fina och trevliga sajt den nu är pga av er spelare/forumister och det ni tillför genom att vistas här.
Jag är glad över att "känna" er allesammans även om jag är lite kinkig och petig ibland. =)

Mouche

Mitch Ryder - Ej medlem längre2010-09-05 13:08
Antal inlägg: 631

Jag tror att det är viktigt med en sansad debatt om det här. Alldeles för ofta har den självpåtagne forumvärden inte ens förstått skillnaden mellan den nya och den gamla tråden man hänvisar till.
Vilket skapar en del irritation.
Så svårt kan det väl inte vara att införa i reglerna för betapet, vilka som gör vad. Det vill säga. Vi gör övertrampen. Mouche läxar upp oss.

reson - Ej medlem längre2010-09-05 13:10
Antal inlägg: 408

Tack för att du finns för oss Mouche!!

ray jones 4e - Ej medlem längre2010-09-05 13:28
Antal inlägg: 24

Håller inte med. Tycker vem som helst ska få vara forumvärd.

Mouche - Administratör2010-09-05 15:16

Det är faktiskt väldans sällan det behövs läxa upp någon om man ser till vad oerhört många foruminlägg som sätts in.
M.a.o så sköter sig de allra flesta utmärkt bra. =)

Jag måste dock påpeka att det faktiskt är bra om det påpekas att det redan finns trådar i ett speciellt ämne av er forumister.
Det är inte alltid vi värdar hinner med att uppmärksamma det själva och många _vill_ faktiskt ha en liten blänkare eftersom de missat att hitta just de trådarna själva.
Är det inget av intresse i den länkade tråden, eller om den är alldeles out of date så stängs ju heller inte tråden pga just en hänvisning.

Det viktigaste är att så många som möjligt ändå är nöjda och glada över att skriva här i forumet, trots att vi kanske "ryker ihop" ibland.

Mouche

Mouche - Administratör2010-09-05 15:20

Hmm...väldigt många "påpeka" där.. =)

le-lou2010-09-05 15:27

ja, att nån länkar till en redan skapad tråd i ämnet är helt ok för mig med. Men ofta blir man länkat till en redan skapad tråd som inte alls handlar om samma sak. Kanske i närheten men ändå helt skilt åt.
Kanske är det en forumvärds sak att avgöra menar jag då.

En annan sak jag funderat på är - väldigt ofta hittar jag inte gamla trådar när jag söker. Och då blir det att jag pillar dit en helt ny tråd i ett ämne, varpå jag får en länkning till gammal tråd. Varför hittar inte jag trådarna själv??

bj-olle2010-09-05 15:29
Antal inlägg: 3350

om JAG var forumvärd, då skulle det bli liv i luckan! total fucking mayhem!

Nilli - Ej medlem längre2010-09-05 15:32
Antal inlägg: 496

Om jag var forumvärd så skulle alla få vara ärliga, vara ful i mun, tycka till om precis allt, det enda som inte skulle få förekomma är att såra folk med vilje. Dvs som ett forum bör vara enligt mig. Frispråkigt, rättfram, ärligt, nyttigt och bra.

Liftactiv2010-09-05 15:33
Antal inlägg: 783

Dels för att man bara kan söka på fler än tre bokstäver, dels för att folk inte skriver titlar som passar ihop med ens egna tankar. Dessutom - om man inte hängt i forumet så länge - så minns man inte det som andra skrivit. Vilket verkar vara ens minsta skyldighet....

Mouche - Administratör2010-09-05 15:34

DET le-lou har jag frågat mig själv cirka 1000 ggr under årens lopp.
Jag letar, söker på finfina passande ord men icke sa Nicke!

Fem minuter senare har någon hittat ett helt gäng trådar i just det ämnet! Retar mig till vansinne på det. =)

bj-olle: Du skulle säkert bli en snäll och lite blyg värd.

Mouche

le-lou2010-09-05 15:34

jo men jag har ju hängt här sedan jesus gick på vatten. jag försöker söka jämt, och många gånger hittar jag inte ens mina egna gamla trådar :(

Bitte - Administratör2010-09-05 15:39
Antal inlägg: 24218

Ibland är det bäst med ämnesrubrik och ibland med meddelandetext, eller ett av dom och skrivet av,, sedan gäller det att tråden har en siffror på slutet och inte bara en nolla då kommer man till startsidan för inloggning

Bitte

Mouche - Administratör2010-09-05 15:42

Just detta som vi håller på med nu, snackar om saker utan att leva rövare med varandra, tycker jag är toppen.
Inget blir någonsin till det bättre av att man bråkar, gapar och häver ur sig saker.

Om jag någon gång stänger eller raderar och sedan slarvar med förklaring så maila mig och fråga varför istället för att gå i taket över nåt som det säkerligen _finns_ en förklaring till.
Jag svarar alltid på mail, åtminstone så försöker jag att aldrig missa att svara.
Eller använd den här tråden. =)

Mouche

playboydiiva - Ej medlem längre2010-09-05 16:49
Antal inlägg: 560

Håller med TS :)

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?