Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 8 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 338 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2010-09-07 10:25 | |
![]() | Mr_Fungus: Du gör det lätt för dig genom att lägga in ett I bland bokstäverna. Var ligger utmaningen i det? ;-) Är väl åtminstone 7 olika utlägg du kan göra med de bokstäverna. =) | |
| werigo - Ej medlem längre | 2010-09-07 10:47 | |
![]() | Man kan nog säga att det är en form av konspirationsteorier som frodas här! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-07 14:35 | |
![]() | det är klart att det är slump ! jag menar vem skulle vara intreserad av att hålla på att labba med bokstäver och vad skulle syftet vara ?det är ett spel eller lek inte en värdsomsegling , | |
| paulie_w - Ej medlem längre | 2010-09-07 14:59 | |
![]() | Men herregud, det säger väl sig själv att spelare med bättre rating inte får bättre brickor. Det handlar om att man lär sig att lägga ut många brickor varje gång, plus att man lär sig att spela strategiskt. Det ser ut som att motståndaren får bättre brickor. Men i själva verket är det du som är en sämre spelare. | |
| paulie_w - Ej medlem längre | 2010-09-07 15:07 | |
![]() | Dessutomj, hur ska "spelet" veta vilka bokstäver som är bäst vid givet tillfälle? Det kan omöjligt veta vilka bokstäver jag suktar efter. | |
| Smogmoln - Ej medlem längre | 2010-09-07 15:12 | |
![]() | Som Labyrint säger slår det alltid hårdare om man spelar mot någon som är duktig på omsätta brickflytet i form av poäng. Sedan tror jag också att en bättre spelare oftare spelar mer långsiktigt, och därvid också oftare skapar lägen för sina kvarvarande brickor. Det är också större chans för den med högst omsättning att kapitalisera på lägen utifrån kvarvarande brickor i påsen. Det kan se ut som att de har tur och får rätt bokstäver till lägen oftare än vad som faktiskt är fallet, även om bra spelare också har tur och otur. En bra spelare klarar sig ofta relativt bra även om den t.ex. skulle dra få A ur påsen, för att ta ett tydligt exempel. | |
| paulie_w - Ej medlem längre | 2010-09-07 15:26 | |
![]() | För övrigt förvånas jag av hur i hela friden du kunnat nå upp till över 3600 i rating, med åsikter som dessa. | |