Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 324 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-11 23:51 | |
![]() | Serberna vek ner sig som vanligt. | |
| YamahaJet | 2010-09-12 01:41 | |
![]() | Palla, dom ville ha hjältestatus som Teodosic mot Spanien och kastade massa omöjliga treor i panik de sista minuterna, och gav bort vinsten. Och hur fan tilläts turkarna göra sitt sista poäng så enkelt? Intressant dock att Serbien ändå höll på att göra poäng med 0,6 sek kvar. Kom några fingerspetsar ivägen... Nåväl, Djokovic vann mot Federer i tennis så något fick vi hem ikväll iaf. | |
| skogstorparn | 2010-09-12 07:36 | |
![]() | Korgboll är trist.. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-09-12 09:40 | |
![]() | Basket saknar två komponenter för att vara intressant. Kroppskontakt och målvakt. | |
| ingson | 2010-09-12 09:55 | |
![]() | Korgboll är ett fånigt tidsfördriv för småtjejer, inte för vuxna män. Och så undrar jag på vilket vis YJ var delaktig i Djokovics seger | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-12 10:26 | |
![]() | Inte racka ner på YJ. Hur skulle t.ex. Serbien ha kunnat komma på 13:e plats i Eurovisionsschlagerfestiv alen 2010 utan Yamahas moraliska stöd? www.youtube.com/watc...wm BliaXy2E | |
| YamahaJet | 2010-09-12 11:24 | |
![]() | Och var var Sverige i Eurovision då? Eller fotbolls-VM? Eller basket-VM? Alla var på Pride istället. | |
| Shabpareh - Ej medlem längre | 2010-09-12 11:57 | |
![]() | Serberna gav bort vinsten, vissa gnällde på domarna men serberna hade utan tvekan vunnit med eller utan domare om de puckade avsluten hade vart färre. | |
| YamahaJet | 2010-09-12 12:05 | |
![]() | Agree, Teodosic som satte den sista svåra trean mot Spanien åtnjöt en enorm hjältestatus i Serbien därefter, och han ville återupprepa bedriften denna gång, samtidigt som andra serber på plan också ville bli hjältar. Jag oroade mig faktiskt för precis detta och det visade sig vara befogat efter att ha sett serbernas avslut de sista tre minuterna av matchen. | |