Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bitteb | 2010-09-28 11:20 | |
![]() | Det växte fast på mig med, fast jag fick börja träna handen 2 dagar efter operatioen(ingen hit). 2 och1/2 år senare fick jag göra en ny opration för att lossa senorna. Men det var så mycket ärrbildningar att det inte lyckades fullt ut! Ärrplåster??? hur funkar det? | |
| Sampa22 | 2010-09-28 17:13 | |
![]() | Vet inte om det heter så, men jag fick med mig lite olika "plåster" från arbetsterapeuten/sjukgymn asten som jag skulle ha över ärret. Mepitac är som ett vanligt plåster man har dagtid & Cica-Care är en gelliknande massa som man klistrar på nattetid. | |
| Giddy | 2010-09-28 20:19 | |
![]() | Usch, det finns verkligen alla möjliga fel man kan ha på en hand. Verkar som ni varit med om smärtsamma saker. :( Verkar inte som någon här har samma "fel" som någon annan. Hoppas i alla fall att ni alla blir återställda så bra som det bara går. Jag har varken hört om ärrplåster eller att man ska massera. Eller gäller det bara stora sår? Jag tog ju mina stygn igår, såg ut som det hade läkt fint. Ärret är ca 3 cm, så inte så långt. Fick besöka handrehab samma dag. Flera av övningarna klarade jag inte av alls pga smärtan, men blir väl bättre så småningom. | |
| granit_70 | 2010-09-29 01:31 | |
![]() | Lyckades spräcka handflatan en gång efter en blöt kväll...fick sy nio stygn..fick nån form av valk där ja sydde...den känns än idag(detta hände för bra många år sen) | |
| Giddy | 2010-09-29 15:30 | |
![]() | Sampa22: Vad tråkigt att du måste opereras igen. :( Men hoppas det blir bättre den här gången då! granit_70: Usch, de måste gjort ont. Ja, de blir väl alltid fulare ärr när man råkat ut för en olycka, än när man har opererats. När man opereras försöker dom väl göra så att de ska bli så fint som möjligt... hoppas jag iaf. ;-) | |