Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lillakia | 2010-09-29 21:46 | |
![]() | LDB Body Rich? Bra alternativ?...eh...not? *ler* skämt åsido. Skulle rekomendera aloe vera gel och olivolja. Funkar skitbra även på djur!!! | |
| Stenknäck | 2010-09-29 21:54 | |
![]() | Hur kan man bara skaffa ett sådant djur som har ett sånt avlat utseende. Horribelt, sjukt. Stackars djur. Skaffa en bebis istället. Det är ju ingen riktig hund. Själv har jag hund en mellanschnauzer och det är ju en personlighet om man nu kan säga det om en hund men en nakenhund....örrrk. Har en bekant som har en sån där "nakenkatt" och det var det mest äckliga jag har sett. Förlåt mig men det är inte normalt att ha sådana djur. Varför avlar man fram sådana? | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-29 22:28 | |
![]() | Så din mellanschnauzer har personlighet, men inte hennes nakenhund? | |
| Sigrids mor | 2010-09-29 22:30 | |
![]() | Olja olja olja, massage och gärna frottehandduk och sedan lite olja igen. Annars finns det som sagt aloe-serie för djur också. Det funkade kanon i min kompis hunds öron. Tror det var någon av tuberna från forever living-serien. | |
| LaCrüll | 2010-09-29 23:51 | |
![]() | Stenknäck! Många allergiker tex kan ha nakenhundar/katter och är såklart jätteglada för att de alls kan ha husdjur. Jag har träffat flera nakenhundar/katter och de var hur mysiga som helst. Din inställning säger mycket om dig - tyvärr. | |
| granit_70 | 2010-09-29 23:55 | |
![]() | Hm..???? | |
| golden | 2010-09-30 00:05 | |
![]() | tur jag aldrig skaffade hund.. låter otrevligt alltihop | |
| lolacola | 2010-09-30 00:07 | |
![]() | Olja tycker jag inte du skall kleta på. Kineserna bränner sig lätt och alla som någon gång har vart dum o solat med olja vet att de inte blir specielt skönt att sova på natten sen. Pröva med aloe vera gel och eventuellt byt foder. Undvik foder med mycket spannmål. | |
| strömavbrott | 2010-09-30 00:09 | |
![]() | Hundar brukar inte ha finnar. Kolla så att det inte är skabb, revorm eller nån annan hudåkomma/parasit. | |
| Mamik | 2010-09-30 00:17 | |
![]() | Jag har ingen erfarenhet av nakenhund, däremot av hundar med hudproblem. Vetegroddsolja oralt är min melodi. Oljan innehåller en fettsyra som brukar kunna hjälpa mot de flesta hudproblem, linolsyra har jag för mig att det heter. Det finns en rek. dosering på flaskan. Jag brukar överdosera lite. Det finns bra vetegroddsolja i zoofackhandeln. | |
| bitteb | 2010-09-30 10:41 | |
![]() | Jadu Stenknäck,ingen personlighet, det va der dummaste jag hört. Jag hade tidigare en stor schnauser i 17 år. En väldigt snäll o go tjej, men jag kan intyga att min nakenhund Malva har en ännu större personlighet. Hon är trändad på blodspår(tränad innan jag fick henne) En månad efter det jag fick henne, letade hon upp ett trafikskadat rådjur. Jag tror att "riktiga" hundar gör sådant, eller?? | |