Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bitley - Ej medlem längre | 2010-10-01 02:37 | |
![]() | Jesper: Jag förstår kunden i din fiktiva konversation, men jag förstår inte dig. Om man vill ha en iPhone så vill man ha just den, vad är problemet? Det FINNS inga andra alternativ OM man VILL ha en iPhone. Så är det. Mvh Patrick, har en iPhone och skulle inte kunna tänka sig något annat. | |
| -Nephelia- | 2010-10-01 02:41 | |
![]() | TS: Byt jobb! Är det så illa redan nu så kommer det bara att bli värre, har man en gång retat sig, så kommer man att reta sig ännu mera ju mer tiden går, alternativt; gilla läget. Gilla läget och stäng av. Tänk inte, bara gör ditt jobb. Personligen skaffade jag mig en annan lur än den, just för att jag kände att jag ville gå mot strömmen. Knasigt men sant. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2010-10-01 06:20 | |
![]() | Kräng skiten bara. Är ju guldläge när varan säljer sig själv. | |
| Drejo | 2010-10-01 08:11 | |
![]() | Verkligen jättetråkigt att folk pratar om varan du säljer så att du har ett jobb. Verkligen jättetråkigt. Verkligen. Jätte. Tråkigt. :D | |
| pion ekrot | 2010-10-01 09:05 | |
![]() | bitley: För att det är en hype och det är puckat om folk vill ha luren bara p.g.a hypen. Sen att folk VILL ha en iphone pga HYPEN gör det inte mindre "jobbigt". TS har ej pratat om luren i sig, utan om HYPEN. | |
| wildman | 2010-10-01 09:08 | |
![]() | Jag håller med dig TS. Hypen är intressant dock, det måste verkligen vara varje marknadsförares våta dröm att skapa denna typ av hajp när kunderna bara köper helt hejdlöst utan att överhuvudtaget vara kritiska till produkten. (Och med detta menar jag INTE att det ÄR en dålig produkt, utan just det att folk köper utan att egentligen veta alls). | |
| gnagelram - Ej medlem längre | 2010-10-01 09:39 | |
![]() | Det är onekligen intressant säljarbeteende att vända taggarna utåt och gå i konflikt med kunden när den kommer och vill köpa den dyraste mobilen. :) | |
| Palini | 2010-10-01 09:39 | |
![]() | Men man kan ju scrolla med fingret och göra en massa andra tricks på en iPhone, värsta trolleriet ju. Jag förstår denna hype till fullo. Blir säkert snart en nästintill religiös sekt av hela kånkarången. Vad sägs om denna slogan i ditt säljsnack? "iPhone, större än Jesus." =) | |
| gnagelram - Ej medlem längre | 2010-10-01 09:40 | |
![]() | ...eller nu när jag läser bättre. Ni har alltså inte iphone 4:or att sälja - och du är irriterad över att de då inte vill köpa en annan "grym" mobil. Aha! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-10-01 09:57 | |
![]() | Problemet är väl att iPhone gör en illamående. Jag köpte en och jag ångrar det DJUPT! Apple har verkligen lyckats lyfta fram en produkt som inte håller vad det lovar och som binder upp kunden något otroligt. Om du tror att du får Bluetooth med på köpet, glöm det. De ser till att du inte kan "byta" musik med någon annan, MEN du kan köpa den från deras iTunes-store. Många uppdateringar och annat har gjort att jag ibland har velat dänga den mot väggen. Köper man en iPhone ska man inte räkna med att man kommer åt innehållet i den. Det finns ingen aktivitetshanterare, du kommer inte åt mappar osv. Så jag tycker att du ska satsa på att sälja andra telefoner som är bättre. Som ger kunden fler möjligheter och som inte låser kunden till Apples alla betaltjänster. Eller, säg att de ska köpa en iPhone, jailbreaka den (fast först måste man läsa en termin på högskolan för att fatta allt man måste göra) och sen har de en telefon som de kan använda fullt ut. :) | |
| Maad Max | 2010-10-01 11:13 | |
![]() | Denna videon beskriver mentaliteten på ett magnifikt sätt! blarf.nu/content/16569 | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-10-01 11:18 | |
![]() | ja det är ett stort problem av att må illa av en telefon skänk den till frälsis,åtevinningen,ge den till en fattig,alternativt spola ner den på dass | |
| Jorick | 2010-10-02 09:48 | |
![]() | kafountine :) | |
| Gunilla _ | 2010-10-02 10:26 | |
![]() | (Borde inte folk vara mer läskunniga i ett forum som detta..?) Kaufontine; Apple har ju verkligen fattat hur man ska göra, sen att folk inte gör det är väl deras prob? Uppenbarligen är det dock inte så stora problem eftersom Jesper har de problem han har :) | |
| Rullarjämt | 2010-10-02 11:15 | |
![]() | haha klockren länk, Kafountine! | |
| Rullarjämt | 2010-10-02 11:17 | |
![]() | eller MaadMax menar jag | |
| Padu | 2010-10-02 13:34 | |
![]() | Du får trösta dig med att det är en fluga som kommer försvinna, eller åtminstone bli mycket mindre påtränglig/påtaglig/hajpa d... ...eller försvinna! | |
| Loozer | 2010-10-02 13:44 | |
![]() | jag tänkte länka samma video som maad max :I | |
| af81 - Ej medlem längre | 2010-10-02 14:11 | |
![]() | Hade du varit anställd av mig hade jag sparkat dig omgående, prata ner en produkt som det troligen finns avtal att sälja. Hur dum får man bli, dessutom skylta med sin nuna om detta på ett offentligt forum. | |
| Bitte - Administratör | 2010-10-02 14:13 | |
![]() | af81.. Jag satt precis med samma tanke som du ,, och håller med dig Bitte | |