Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-02 02:35 | |
![]() | om du kan drömma det - kan du göra det. den fria tanken och det öppna hjärtats svar- liberalismen. hjärta och tanke, vackert så man tappar andan ( för att det faktiskt funkar tvärvetenskapligt) puss | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-02 02:53 | |
![]() | är rädd för patrasket. | |
| lolacola | 2010-10-02 10:23 | |
![]() | de säger väll sig själv. Om vi inte tar emot lika många människor ( som vi dessutom inte kan ta hand och o hjälpa utan bara sätter in dem som bortglömda djur i trånga äckliga lägenheter ) Då kan vi hjälpa dem som faktiskt kommer hit och ge dem ett värdigt liv. Dessa stackars människor som inte har en aning om vart de hamnat och inte förstår språket, de är kallt o människorna är bittra. Klart de beter sig som djur när de blir behandlade som djur. Vilket de gör att främlingsfientligheten ökar. Om vi nu inte tar emot lika många är de inte så många invandrare som måste ut på praktik och de innebär fler jobb åt unga och äldre arbetslösa. Sen så tycker jag faktiskt att de är en självklarhet att vi skall få sjunga nationalsången och hissa svenska flaggan på skolavslutningar utan att bli kallad rasist. Jag betalar massor i skatt men om jag skulle få hål i en tand kostar de mig massor medans min förra granne som brukade spotta på mina hundar, skrika och gorma på mig ifrån sin balkong på ett främmande språk och sno kläder i tvättstugan får gratis tandvård. Han går på bidrag, jag går på sjukbidrag - varför kan då inte jag också få gratis tandvård? Kan vi lösa många av våra problem kan vi dessutom sedan lägga mer energi på att hjälpa till att lösa konflikter som förekommer i de land där folk utvandrar ifrån. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-10-02 12:45 | |
![]() | sd är väl ändå de som gör att främlingsfientligheten ökar. | |
| Låftamannen | 2010-10-02 13:24 | |
![]() | Det fina i kråksången är att alliansen joggar hem sin politik relativt ostört medan kartellen slåss med väderkvarnar i sandlådan. | |