Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Peddape | 2010-10-02 20:59 | |
![]() | Är inte Miller rätt så oskön? | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-10-02 21:05 | |
![]() | han agerar som en 12-åring med ett nytt managerspel till datorn. Obegripliga uttagningar, petningar och byten under matcherna. jag längtar tillbaka till richard money. får vi ett kantspel bestående av tungfotade innermittfältare igen så är det kört. | |
| Mr Bombastiq | 2010-10-02 21:09 | |
![]() | Årets match?! Titeln är ju hyggligt missvisande... Årets match? Sett till tabellen, pubilkmässigt, tifoaktigt så torde ju MFF-Hif för två veckor sedan vara årets match. Nåväl, årets mitten-/bottenmatch kan ni ju få vara.. Sunkig retorik - sunkig placering, hör det ihop? Guldet kommer glimma - där det hör himma! | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-10-02 21:17 | |
![]() | årets match för oss som inte bor på landet då... tifomässigt så har ni skåningar inget att komma med ännu. att det är ett par skånelag i toppen ändrar inte det faktum att stockholmsfotbollen är mil före er både när det gäller tifo och uppmärksamhet. vare sig det blir guld eller inte. | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-10-02 21:20 | |
![]() | publikmässigt så vill jag att du tar och kollar lite på snittet över de senaste åren..malmö brukar ha hyfsat dock. | |
| Dino78 | 2010-10-02 21:39 | |
![]() | Är Djurgårdare och hade inga problem läsa "krönikan". Håller förstås inte med, bara för man håller på DIF är man ju ingen snobb, bara för man håller på bajen är man ingen uteliggare och bara för man håller på aik är man ingen ligist. Men det ska drivas med motståndarnas supportrar, det hör ju till. Bara gilla läget. Är riktigt nervös inför morgondagens match, jobbar tyvärr så jag inte hinner till sthlm (bor 15 mil ifrån) men kollar på TV. Vi spelade dåligt i matchen mot Mjällby så jag hoppas vi hinner tagga till lite inför derbyt. Bara det inte blir lika mycket plattmatch som mardrömmen i hockeyn då spelarna vek ner sig totalt. Hoppas så klart på 3 sköna poäng och att gnaget åker ner i superettan men befarar att det blir förlust. Två derbyvinster på en säsong vore ju lite för mycket av en dröm? Må bästa lag vinna (även om bästa laget är Djurgårn oavsett resutlat ;-) ) | |
| Dino78 | 2010-10-02 21:42 | |
![]() | Mr Bombastiq - Oavsett tabelläget så klassas detta Stcokholmsderby som årets match efter rivaliteten mellan de här klubbarna bräcker den i skåne/gbg-derbyna. Sen var mff-hif en stormatch det med förstås men just derbyt DIF-gnaget är liksom stort. Som El Classico (ja, nästan iaf.-) ) | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-10-02 21:46 | |
![]() | allsvenskan är så jävla dålig att ingen match blir "stor" | |
| Mr Bombastiq | 2010-10-02 21:47 | |
![]() | Kanin: Hmm... Linköping?! Tifomässigt? Du borde nog höja blicken lite. Youtube, min vän, Youtube! Bengalbränning är inte så "hot" längre... Guldet kommer glimma - där det hör himma! | |
| Dino78 | 2010-10-02 21:50 | |
![]() | Håller med Challe på sätt och vis, allsvenskan håller riktigt usel kvalitet, var mycket bättre för några år sen. Mr B - Troligtvis blir det mff som tar hem guldet, tyvärr. Hade hoppats på helsingborg av dessa två lag. Om man måste välja mellan pest och kolera alltså :-D | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-10-02 21:53 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...-9 KXoqro2w (en gång till) www.youtube.com/watc...re =related för övrigt är jag född och uppvuxen i stockholm. | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-10-02 21:55 | |
![]() | finns många gnagare i både skåne och norrland. trots att jag i 40 levt i sveriges huvudstad så har jag aldrig träffat på någon ickeskåning som håller på endera skånelagen. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-10-02 21:59 | |
![]() | och? | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-10-02 22:00 | |
![]() | tråden handlar om ett stockholmsderby. ändå känner sig skåningar manade att tjafsa om sina lag..kan vi stava till mindervärdeskomplex? | |
| reallynx | 2010-10-02 22:01 | |
![]() | Jodå, jag är inte skåning men håller på HIF Den elaka kaninen har ju däremot jävligt rätt att sthlm:s lagen behövs i högsta serien för publiksiffrornas skull, dom drar publik antingen vi sydsvenskar vill eller inte. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-10-02 22:02 | |
![]() | haha sur för att det dålig för aik | |
| Gautama | 2010-10-02 22:15 | |
![]() | Min elaka kanin är aldrig sur. Glad och pigg som en kanin ska vara... | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-10-02 22:21 | |
![]() | Jaha..ett lokalderby. | |
| Mr Bombastiq | 2010-10-02 22:34 | |
![]() | Ok, jag ska inte "tjafsa". Kunde bara inte låta bli.. Så imorgon - ÅRETS MATCH!! Håll i er! | |
| Gautama | 2010-10-02 23:25 | |
![]() | mitch. ett derby betyder just att det är lokalt. | |